زنجان؛

برگزاری دوره‌ آموزش تفسیر قرآن در زنجان

دوره‌ تفسیر کوتاه در ماه رمضان در ۲۰ کانون اجرا می‌شود که در این دوره آموزشی کوتاه مدت یکی از سوره‌های کاربردی قرآن‌کریم را انتخاب کرده و در قالب یک کارگاه آموزشی مبانی تفسیر به علاقمندان ارائه می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از زنجان ؛ مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی- هنری مساجد استان زنجان، با بیان اینکه اوقات فراغت فرصتی مغتنم به منظور فراهم آوردن بستری مناسب برای جذب حداکثری جوانان و نوجوانان به برنامه‌های کانون‌های فرهنگی مساجد است، گفت: امسال تقارن ماه مبارک رمضان با این ایام موجب اهمیت و لزوم برنامه‌ریزی مناسب را دوچندان می‌کند.

مقدمی درادامه با اشاره به ویژه‌برنامه‌های این دستگاه به مناسبت ماه رمضان گفت: دوره‌ تفسیر کوتاه در 20 کانون اجرا می‌شود که در این دوره آموزشی کوتاه مدت یکی از سوره‌های کاربردی قرآن‌کریم را انتخاب کرده و در قالب یک کارگاه آموزشی مبانی تفسیر به علاقمندان ارائه می‌شود. 

وی افزود: بی‌تردید برگزاری این دوره‌ی کوتاه آموزشی تاثیر بسزایی در رشد و تعالی فکری و اخلاقی جوانان و نوجوانان داشته و موجب آشنایی بیش از پیش آنان با مفاهیم و آموزه‌های قرآن‌کریم می‌شود. 

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی- هنری مساجد استان زنجان عنوان کرد: همچنین طرح سفیران آسمانی نیز به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان به اجرا درمی‌آید که براساس این طرح ،یک بسته فرهنگی مشتمل بر سخنرانی خطبای معروف کشوری آماده شده و علاقمندان با گوش فرادادن به این سخنرانی‌ها و پاسخگویی به سوالات طرح‌شده در آن می‌توانند در این طرح شرکت کنند. امید می‌رود با اجرای طرح‌های مذکور بتوانیم موجبات بهره‌مندی جوانان و نوجوانان از فیوضات ماه مبارک رمضان را فراهم آوریم. 

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.