این مواد غذایی،جوش صورت را از بین می برد!

حفظ زیبایی ظاهر جز مهمترین مسائلی است که افراد به آن توجه دارند با مصرف برخی غذاها می‌توان به زیبایی و شادابی پوست کمک کرد.

تبه گزارش خبرنگار کلینیک  گروه علمی،‌ پزشكی باشگاه خبرنگاران توجه به ظاهر، داشتن ظاهری مناسب علاوه بر جنبه‌های زیبایی شناسی، انعکاسی از سلامت افراد است. از جمله اختلالات که ممکن است در چهره افراد دیده شود چین و چروک و آکنه است، که می‌توان با روش‌هایی از آن جلوگیری کرد و یا آنرا بهبود بخشید.

نان و غلات تصفیه شده
این ترکیبات می تواند سطح انسولین را افزایش دهند به علاوه در ایجاد آکنه هم موثر است برنج قهوه‌ای بهترین جایگزین غذایی است که حاوی پروتئین و ویتامین B است.

شیر
شیر و سایر انواع لبنیات حاوی هورمون‌های تجزیه پذیر زیستی و چنانچه از این خوراکی‌ در حجم بالا استفاده شود، منجر به مشکلات پوستی می‌شود، که دراین مواقع می‌توان از خوراکی‌هایی نظیر بروکلی استفاده کرد تا به جوانی و شادابی پوست کمک کند.

نمک
مصرف بالای نمک، فرآیند آبرسانی را متوقف می‌کند که منجر به تورم می‌شود بنابراین بدن نمی‌تواند با آکنه‌ها مبارزه کند چرا که قدرت کافی را از دست می‌دهد، در مقابل، گردو حاوی ویتامین E، آهن و کلسیم است که به طور طبیعی، آبرسانی پوست و حفظ سلامت بدن کمک می‌کند.

میگو ماهی، میگو و سایر غذاهای دریایی کالری زیادی دارند که می‌تواند در کاهش ایجاد آکنه و مسدود کردن منافذ پوست موثر باشد.

برای مراقبت بیشتر از پوست از ماهی تن استفاده کنید این نوع ماهی‌ها حاوی امگا 3 و امگا 6 هستند این مواد منافذ را نمی‌بندند اما به تنفس بهتر پوست کمک می کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: نمک ، جوش ، زیبایی ، ماهی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار