طرح تحویل 80 مخزن 60لیتری در کیوسک های مطبوعاتی و گل فروشی های منطقه

رئیس اداره ساماندهی شهرداری منطقه7 از طرح تحویل 80 مخزن 60لیتری با هدف مبارزه با جانوران مضر شهری در منطقه خبر داد.

حسین گنابادی رئیس اداره ساماندهی شهرداری منطقه7 در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه شهری  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران،  با بیان اینکه طرح کنترل و مبارزه با جانوران مضر شهری در دستور کار است اظهار کرد: طرح تحویل 80مخزن 60 لیتری با همکاری اداره بازیافت به تمامی کیوسک های منطقه انجام می‌شود.
گنابادی افزود: این طرح با هدف حفظ محیط زیست نظافت شهری و کاهش جانوران مضر اجرا می‌شود.
وی تصریح کرد: طرح مبارزه با جانوران مضر از تاریخ 16 خرداد ماه در تمامی معابر اصلی فرعی میادین و مراکز پرتردد سطح منطقه آغاز و تا پاکسازی تمامی نقاط منطقه ادامه دارد.

رئیس اداره ساماندهی با بیان این نکته که در راستای کنترل جمعیت و مبارزه با جانوران شهری اقداماتی صورت می‌گیرد گفت: این فعالیت ها شامل اطلاع رسانی و آمادگی قبل از عملیات، شناسایی منافذ آلوده و طعمه گذاری منافذ ورودی و خروجی موش است.

گنابادی با اشاره به چگونگی نحوه آموزش شهروندان در این زمینه گفت: آموزش به صورت حضوری و از طریق توزیع بروشور و کتابچه آموزشی با موضوع کنترل و مبارزه با جانوران مضر شهری در مساجد و اصناف منطقه ارائه می‌شود.

وی در پایان گفت: در راستای اجرای مصوبه شورای اسلامی شهر تهران با محوریت «شهر تهران بدون دخانیات» ممنوعیت تبلیغ و حمایت از دخانیات ممنوع اعلام شد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار