برپایی اردو‌های تابستانی طرح ترافیکی خط سفید

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 7 گفت: اردوهای تابستانی آموزش و پرورش با هدف آموزش و انتخاب سفیران خط سفید در منطقه برگزار می‌شود.

امیرحسین حیدر نیا، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 7 گفت‌و‌گو با خبرنگارحوزه شهری  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه دانش آموزان 28 مدرسه دخترانه و پسرانه منطقه طرح ترافیکی خط سفید را آموزش می بینند، اظهار کرد: به همین منظور کلاس‌های آموزشی در 6 پایگاه تابستانی در آموزش و پرورش منطقه با هدف آموزش و انتخاب سفیران خط سفید برگزار می‌شود.

حیدرنیا با اشاره به اینکه این طرح دو روز در هفته و به مدت دو ماه در طول تابستان انجام میشود، گفت:‌ در این طرح سعی می‌شود که بیشترین اثر را بر روی کودکان به عنوان تاثیر پذیر ترین مخاطبانی که می‌توانند در آینده نزدیک به اصلاح و بهبود رفتارهای ترافیکی بپردازند، به جای بگذارد.

وی در ادامه گفتم خط سفید نمادی برای اصلاح و بهبود رفتارهای ترافیکی است که به عنوان خط قرمز قانون در آموزش‌های ترافیکی مورد توجه قرار می‌گیرد.

معاون حمل و نقل و ترافیک تصریح کرد: پروژه خط سفید به عنوان زبان هدایت ترافیکی است که به منظور کاهش ترافیک و آلودگی هوا اقداماتی برای ارتقاء فرهنگ نظم و قانون گرایی انجام می‌دهند.

وی در پایان گفت: طرح آسمان آبی و زمین پاک یکی از موضوعاتی است که مدیریت شهری آن را به منظور کاهش ترافیک و آلودگی انجام می‌دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار