حمید نعمت‌الله در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

سینما به تهیه‌کنندگان باسواد نیاز دارد/ تبعیض باعث ناراحتی سینماگران می‌شود

کارگردان «آرایش غلیظ» گفت: حضور تهیه‌کنندگان غیرسینمایی در سینما بیشتر به چشم می‌خورد و این اتفاق به نفع سینما نیست.

حمید نعمت‌الله کارگردان سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران در خصوص حمایت از بخش خصوصی سینما گفت: تاکنون حمایت‌ها صورت گرفته اما کافی نیست و باید بیشتر به این بخش توجه شود. همه ما با این کمبود منابع مدارا می‌کنیم به شرط اینکه تبعیض در این میان نباشد چون تبعیض باعث ناراحتی سینماگران ما می‌شود.

وی در خصوص ورود تهیه‌کنندگان ناآشنا به سینما با نیت درآمدزایی بیان کرد: تهیه‌کنندگان نامناسب و کسانی که اهل سینما نیستند همیشه وجود داشته و جدیداً نیز بیشتر شده است که این به سود سینما نیست.

این کارگردان افزود: تهیه‌کننده کسی است که در رأس هرم تولید فیلم قرار داشته و تأثیرش بر روی اثر جدی است. بنابراین آن‌ها باید با سواد و اهل سینما باشند تا بازدهی و خروجی خوبی را نشان دهند.

نعمت‌الله در خصوص برگزاری جشنواره‌های خصوصی اظهار داشت: واقعیت این است که برگزاری جشنواره‌های خصوصی با حضور فراوان هنرمندان طعم و احوال دیگری دارد و تأثیر خوبی روی سینما خواهد گذاشت و اگر به درستی برگزار شود، مفیدتر و مطرح‌تر خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: رونق برای سینما، گرم و فعال بودن و جذب مخاطب بی‌شمار از آرزوهای من برای سینما است که امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

گفتنی است آخرین اثر سینما حمید نعمت‌الله فیلم «آرایش غلیظ» با بازی‌ حامد بهداد و طناز طباطبایی است که در جشن حافظ جایزه بهترین کارگردانی و تیتراژ را از آن خود کرد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار