اخبار مناطق شهرداری تهران را در یک کلیک بخوانید"در حال بروزرسانی"

تهران شهر بزرگی است که برای ارتقای سطح کیفی زندگی در آن شهرداری های مناطق در گوشه و کنار آن طرح های مختلفی را اجرا می کنند. در این گزارش می توانید تمامی اخبار مربوط به این اقدامات را بخوانید.

مناسب سازی معابر برای تردد معلولان در شمال غرب تهران

حمیدرضا رنجبر معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه2 در گفت‌و‌گو با خبرنگارحوزه شهری  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، اظهار کرد: شهرداری منطقه2 اقدام به همسطح سازی کانال های عابر پیاده و مناسب سازی معابر سطح منطقه به منظور سهولت تردد جانبازان و معلولان در تقاطع بلوار ایوانک خیابان گل ا فشان می کند.

وی با اشاره به مجاورت این معابر با میدان میوه و تره بار محلی ورودی بوستان نهج البلاغه تاکید کرد: مناسب سازی پیاده روها و تقاطع ایوانک-گل افشان نقش عمده در افزایش رضایتمندی شهروندان و ارتقای سلامت رفت و آمد عابران خواهد داشت.

رنجبر گفت: نصب علائم ایمنی و تجهیزات ترافیکی به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در تردد شهروندان در بلوار دریا انجام شده است.

اخبار مناطق شهرداری تهران را در یک کلیک بخوانید
 اجرای طرح جهادی بازیافت در منطقه4

حمید ناصحی معاون امور شهری محیط زیست شهرداری منطقه4 در گفت‌و‌گو با خبرنگارحوزه شهری  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، اظهار کرد: اداره بازیافت منطقه در راستای اجرای طرح آسمان آبی زمین پاک نسبت به اجرای نمایش با موضوع بازیافت و با محوریت فرهنگسازی اهمیت مقوله تفکیک زباله از مبدا اهتمام می ورزد.

وی در اعلام جزئیات این فعالیت فرهنگی تصریح کرد: بر این اساس در محدوده نواحی اجرای نمایش با موضوع بازیافت و تفکیک پسماند از مبدا در سراهای نارمک و علم صنعت،‌باقری و تهرانپارس غربی صورت می گیرد.

معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه4 با اشاره به دیگر برنامه های آموزشی بازیافت افزود: طرح جهادی آموزش به 260 واحد تجاری به همراه توزیع کیسه آبی رنگ مخصوص جمع آوری پسماند خشک به همراه توزیع بروشور اطلاع رسانی اجرایی می شود.

وی ادامه داد: اجرای طرح های جهادی در نواحی با همکاری اداره بازیافت منطقه با بکارگیری نیروی انسانی و استفاده از دستگاه خودرو ایوزو به منظور جمع آوری و حمل ضایعات حجیم صورت می پذیرد.

ناصحی  گفت: بکارگیری 2دستگاه خودرو گشت به منظور برخورد با عوامل غیر مجاز، جمع آوری ضایعات خشک در سطح محدوده ناحیه 2 به میزان بارگیری 16 وانت و اعزام آنها به محل پردازش و جمع آوری عوامل غیر مجاز  از دیگر اقدامات اجرایی در این طرح به حساب می آیند.
اخبار مناطق شهرداری تهران را در یک کلیک بخوانید
 رسیدگی به 96 درصد از پیام‌های شهروندان در منطقه6

حمید جوکار رئیس اداره 1888 منطقه6 در گفت‌و‌گو با خبرنگارحوزه شهری  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، اظهار کرد: تاکنون به غیر از 4درصد پیام هایی که رسیدگی به آن‌ها زمان بر و اجرایی نشده، مابقی پیام‌های دریافتی رسیدگی کامل شده است.

وی تاکید کرد: پیام‌های مربوط به خدمات شهری از جمله آب گرفتگی معابر، رفت و روب، فضای سبز کمتر از 24 ساعت رسیدگی شده و پیام های مربوط به حوزه شهرسازی، زیباسازی، عمرانی و ترافیک رسیدگی به آنها نیز از یک تا چند روز زمان می‌برد.

رئیس سامانه 1888 منطقه در ادامه افزود: امور مربوط به اجرای احکام، ساخت و سازها به دلیل طی کردن مراحل قانونی از این رو زمان بر است.

جوکار تصریح کرد: از ابتدای سال 93 تا پایان فروردین 94 از مجموع پیام های دریافتی، 89 درصد انتقاد شده که پیگیری و به اتمام رسیده همچنین طبق آمار 8 درصد پیام تشکر و 3درصد شکایت ثبت شده است.

این خبر درحال تکمیل است...
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار