بجنورد؛

قاری مصری میهمان امامزادگان خراسان شمالی

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان گفت: در ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن با حضور قاری مصری در امامزادگان استان برگزار می شود.

قاری مصری میهمان امامزادگان خراسان شمالیبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از بجنورد، سهرابی گفت: امسال محفل انس با قرآن مجید با حضور قاری مصری به مدت 3 روز از 15 تا 17 تیر ماه در تمام امامزادگان استان برگزار می شود.

وی مراسم های ضیافت الهی در 31 امامزاده استان ،سخنرانی ،اقامه نماز جماعت، دعا و نیایش را از برنامه های ماه مبارک رمضان عنوان کرد و گفت: برنامه جزء خوانی قرآن کریم نیزدر 4 امامزاده برگزار می شود.

وی اظهار داشت: جزء خوانی قرآن کریم در امامزاده سلطان سید عباس با همکاری صدا و سیمای استان برای روزداران به صورت زنده بر روی آنتن خواهد رفت.

سهرابی با اشاره به نیمه ماه مبارک رمضان که با ولادت امام حسن مجتبی (ع) مصادف است گفت:برنامه تجلیل از نخبگان قرآنی را در آن شب خواهیم داشت.

وی افطار دهی به روزه داران و حضور 60 روحانی از حوزه علمیه قم برای برنامه خیمه های معرفت جهت پاسخگویی به روزه داران در خصوص پرسش های خانوادگی، تربیتی، اخلاقی و دینی را از دیگر برنامه های این سازمان در ماه میهمانی خدا اعلام کرد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی همچنین از برگزاری کلاس های روخوانی، روان خوانی و تفسیر قرآن کریم در ماه مبارک رمضان نام برد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.