احمدزاده: در دو راهی پرسپولیس-تراکتور مانده‌ام

هافبک سابق تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: به هر 2 تیم تراکتورسازی و پرسپولیس علاقه شدیدی دارم و برای فصل جدید لیگ برتر در دو راهی مانده‌ام.

فرشاد احمدزاده، هافبک فصل گذشته تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: پس از پایان فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران دوران خدمت مقدس  سربازی‌ام در تراکتور سازی به پایان رسید و اکنون باید برای ادامه فوتبال به پرسپولیس تهران برگردم. 
 
وی ادامه داد: 2 فصل کاملا موفق را از لحاظ فوتبالی با تراکتورسازی سپرم کردم. مطرح شدن و دعوتم به اردوی تیم ملی را تا حد زیادی مدیون این تیم می‌دانم و در کنار همزبان‌های آذری خود، روزهای شیرینی را تجربه کردم، اما با توجه به این که پرسپولیس نیز هواداران پرشماری دارد و حضور در این تیم با توجه به پخش مستقیم بازی‌های پرسپولیس باعث می‌شود تا خیلی بیشتر در معرض دید سرمربی تیم ملی فوتبال ایران قرار گیرم، تا حد زیادی تمایل به بایزگشت به تهران دارم، در واقع در دو راهی پرسپولیس-تراکتورسازی مانده‌ام. 
 
احمد‌زاده در رابطه با مذاکرات مدیران تراکتورسازی و پرسپولیس برای فروش این بازیکن به تبریزی‌ها گفت: در جریان این موضوع قرار ندارم، مدیر برنامه‌هایم این مسائل را پیگیری می‌کند ولی امیدواروم در پایان بهترین تصمیم گرفته شود. 
 
بازیکن جوان سابق تیم فوتبال تراکتورسازی در ارتباط با شایعه لژیونر شدنش به یک تیم عربی ابراز داشت: این شایعات کذب است و تاکنون هیچ تیمی به من پیشنهاد نداده است. 
 
احمدزاده در پایان این گفتگو در خصوص دعوت به تیم ملی و قرار گرفتن در لیست این تیم برای دیدار مقابل ترکمنستان خاطر نشان کرد: کی‌روش مربی باکلاسی است که در دوره جدید قصد دارد با میدان دادن به جوان‌ها تیم ملی را در مسیر صعود به جام جهانی2018 روسیه قرار دهد. 
 
در اردوهایی که در تهران برگزار شد نکاتی را از این مربی پرتغالی یاد گرفتم که خیلی در آینده فوتبالی من موثر است، به طور حتم صلاح کی‌روش این بوده ک برای دیدار مقابل ترکمنستان من را به اردو دعوت نکند ولی با شروع فصل جدید اعتماد این مربی را برای حضور در تمامی اردوهای تیم ملی فوتبال ایران جلب خواهم کرد. 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ttt
۱۴:۱۰ ۳۱ خرداد ۱۳۹۴
این حرف هارو فرشاد اصلا نمیزنه
Iran (Islamic Republic of)
تورال
۱۰:۵۶ ۳۱ خرداد ۱۳۹۴
نمیدونم این حرف از کجا اومد
ولی خود فرشاد گفته بود که دوس ندارم برگردم پرسپولیس ولی بنا به قراردادم بالاجبار باید بروم مگر اینکه رضایت نامه ام را صادر کنند
Iran (Islamic Republic of)
قره داغ
۱۰:۰۵ ۳۱ خرداد ۱۳۹۴
فرشاد فرزند ازربایجانه هر جا بره تو قلب ما جا داره .........................
آخرین اخبار