معاون برنامه‌ریزی فرمانداری شهریار مطرح کرد:

شهرستان شهریار یکی از قطب‌های برجسته تولید در استان تهران محسوب می‌شود

معاون برنامه ریزی فرمانداری شهریار گفت: این شهرستان با 20 هزار هکتار زمین باغی و زراعی ، 400 واحد صنعتی و تولید، 140 تن شیر به صورت روزانه یکی از قطب‌های برجسته تولیدی در سطح تهران محسوب می‌شود.

 کریم تبارکی، معاون برنامه‌ریزی فرمانداری شهرستان شهریار در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، ، با اشاره به نقش برجسسته تولید و تحقق اقتصاد مقاومتی و عبور از محدودیت‌های اقتصادی اظهار کرد: شهرستان شهریار در این عرصه از جایگاه مطلوب و شایسته‌ای برخوردار است که می‌توان با بهره‌گیری بهینه از این توانمندی رشد و شکوفای این منطقه را به الگوی سازنده در بین شهرستان‌های استان تهران  مبدل کرد. 
وی د رادامه افزود: فعالیت 400 واحد صنعتی در حوزه‌های گوناگون ،وجود 20 هکتار زمین زراعی و باغی و تولید روزانه 140 تن شیر، از نمونه توانمندی‌هایی به شمار می‌رود که موید استعدادهای این منطقه در عرصه تولید و صادرات است. 

تبارکی در پایان تصریح کرد: با توسعه مشارکت بخش خصوصی و تزریق و افزایش سرمایه گزاری‌ها، می‌توان توانایی‌های اینچنینی را بیش از پیش تقویت کرد و به طور یقین ثمرات و نتایح آن را برای کلیت شهرتان استان تهران و حتی کشورهای سازنده و مطلوب اثر خواهد بود. 

انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار