رندی شورت:

عوامل نژادپرستانه عامل اصلی مسائلی نظير حادثه کارولينای جنوبی است

فعال حقوق‌بشر آمریکایی تصور برتری سفیدپوستان آمریکایی را عامل حوادثی مانند تیراندازی کارولینای جنوبی دانست.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پرس تی وی، "رندی شورت،" فعال حقوق بشر در آمریکا گفت: تیراندازی کارولینای جنوبی در روزی تاریخی برای سیاه پوستان آمریکا صورت گرفت تا نشان دهد که تنفر از سیاه پوستان و برتری سفید پوستان واقعی است. این تنفر بخش جدانشدنی از بدنه و بافت روانی جامعه آمریکا است. 

زندگی در آمریکا برای سیاه پوستان این گونه است. چه افراد به این واقعیت اذعان کنند یا خیر در واقع این مسئله وجود دارد. اینکه سفید پوستان بر سیاه پوستان اسلحه بکشند یک رویداد عادی در آمریکا محسوب می شود و نباید هیچ کس از این مسئله تعجب کند. 

ما باید این رویداد را به عنوان یک رویداد عادی و معمولی بپذیریم. این ذهنیت نازی مانند در میان سفید پوستان آمریکایی به طور گسترده ای قابل مشاهده است. 

پرس تی وی افزود در پی تیراندازی در یک کلیسای سیاه پوستان آمریکا در کارولینای شمالی چندین نفر کشته شدند. گریگوری مولن رییس پلیس منطقه چارلستون گفت پلیس گزارش تیراندازی در کلیسا را دریافت کرد و پس از اعزام نیرو چندین جسد و افرادی که در تیراندازی زخمی شده بودند را مشاهده کرد. 

تاکنون کشته شدن نه نفر در این حادثه تایید شده است. 

کشیش این کلیسا از جمله کشته شدگان این حمله است وی همچنین یکی از اعضای سنای کارولینای جنوبی بود. عاملان این حمله همچنان فراری هستند با این حال پلیس عملیات جستجو برای یافتن عاملان این حمله را آغاز کرده است. پلیس می گوید عاملان این حمله انگیزه های نژاد پرستانه داشته اند. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار