انتقاد اردوغان از احکام صادر شده برای محمد مرسی

رئیس جمهور ترکیه از صدور حکم اعدام برای محمد مرسی رئیس جمهور سابق مصر انتقاد کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، رئیس جمهور ترکیه از صدور حکم اعدام برای محمد مرسی رئیس جمهور سابق مصر انتقاد کرد. 
رجب طیب اردوغان گفت: کسانی که به کودتاگران در مصر علیه محمد مرسی رئیس جمهور مخلوع این کشور کمک کردند، حق ندارند از دموکراسی، آزادی و عدالت سخن بگویند. 
اردوغان خواستار ایستادگی جامعه جهانی در برابر احکام اعدام صادر شده در دادگاه های مصر برای سران جماعت اخوان المسلمین این کشور شد. 
وی گفت: می خواهم بر محکومیت شدید احکام اعدام صادر شده برای محمد مرسی که با کودتای نظامی سرنگون شد، تاکید کنم. من از همه جهان می خواهم تا با صراحت در برابر این احکام ظالمانه و ناعادلانه بایستد. ما به حمایت از مظلومان و دفاع از حق و عدالت ادامه خواهیم داد تا مظلومان به حقوقشان برسند. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۲ ۰۳ فروردين ۱۳۹۵
اثن آقای اردوغان شما هم متوجه شدید،که محمد مرسی بی کناه است،وژنرال سیسی بد است،سیاست ژنرال اینگونه بود،اوخودش را با ریا وفریب کاری در دل مسلمانان جهان جاگرفت،وقتی به قدرت رسید وحکومت مصر را از دست آقا محمد حسنی مبارک گرفت.وبه محمد مرسی داد وبعدش همان گونه مبارگ را به دست مردمش نابود کرد واین بار هم محمد مرسی را به دست مردمش نابود کرد،وحالا سیسی بد جنس با آل سعود .اسراییل،آمریکا،نازی آلمان دوست می باشد ،مردم خوب مصر حکومتی که سیسی بد جنس پدید آورد از لین ببرید
Iran (Islamic Republic of)
حاج اسمال
۲۰:۱۰ ۲۹ خرداد ۱۳۹۴
لطف کنید از حمایت داعش هم دست بردارید
آخرین اخبار