امیرآبادی:

مسابقات جودو ارتش های جهان سخت است

مربی تیم ملی جودو نیروهای مسلح گفت: رقابت های سختی را در پیش داریم و می‌دانیم که مدال آوری در این رشته ورزشی سخت است ولی امیدوارم دست خالی برنگردیم.

مسابقات جودو ارتش های جهان سخت است ولی به این تیم امیدوارممحمد امیرابادی مربی تیم ملی جودو نیروهای مسلح در گفتگو با خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ اظهار داشت:دومین مرحله اردو تیم ملی نیروهای مسلح  با برگزاری مسابقه انتخابی به پایان رسید. بچه ها در وضعیت خیلی خوبی قرار دارند و در مرحله آماده سازی هستند و تا 3ماه دیگر به مرحله مسابقه می رسند.

وی در ادامه افزود: مسابقات المپیک سیزم نیمه مهر ماه در کره جنوبی برگزار می شود و با هفت جودوکار در هفت وزن به این مسابقات که سی و چهارمین دوره از مسابقات ارتش های جهان است اعزام خواهیم شد.

امیر آبادی تصریح کرد: سومین مرحله اردوها نیز از اول تیر ماه تا نهم تیر ماه، در شهر شیراز برگزار خواهد شد و سپس چند روزی بچه ها استراحت خواهند کرد و مرحله چهارم هم از پانزدهم تا بیست ودوم تیر ماه در شیراز پیگیری خواهد شد.

وی افزود: در این مرحله از اردوها 18جودوکار حضور دارند که صادق تیرانداز وعلی رضا حسین زاده به عنوان مربی، صدیقی مسئول پشتیبانی، یاوری مربی بدنساز و برغمدی به عنوان سرپرست ما را در این اردوها همراهی خواهند کرد و ترکیب جودوکاران حاضر در اردو هم ترکیبی از پرسنل کادر و وظیفه نیروهای مسلح است که به میزبانی ناجا برگزار می شود و از  محمد تقی عصار رئیس هیئت جودو نیروهای مسلح به خاطر حمایت های فراوان تشکر می کنم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: رقابت های سختی را در پیش داریم و با توجه به اینکه مدال آوری در جودو سخت است امیدوارم که دست خالی برنگردیم و من به این تیم امیدوارم.

انتهای پیام/
برچسب ها: امیر ابادی ، جودو ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار