رئیس انجمن علمی اداره امور بیمارستان‌ها خبر داد:

برگزاری هفتمین همایش بین‌المللی مدیریت بیمارستانی در مرداد 94

رئیس انجمن علمی اداره امور بیمارستان‌ها گفت: دانشگاه علوم پزشکی تهران با همکاری وزارت بهداشت و دیگر نهادهای مرتبط در نظر دارد، هفتمین همایش بین‌المللی مدیریت بیمارستانی را در مرداد ماه برگزار کند.

محمد عرب رئیس انجمن علمی اداره امور بیمارستان‌ها در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان  گروه علمی،‌ پزشكی باشگاه خبرنگاران بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی تهران با همکاری وزارت بهداشت و دیگر نهادهای مرتبط درنظر دارد، هفتمین همایش بین‌المللی مدیریت بیمارستانی با رویکرد اقتصاد بیمارستانی و فناوری را در مرداد ماه 94 به منظور فراهم ساختن فرصتی برای تبادل تجربه‌ها و دانسته‌های جدید و بررسی تجارت موفق جهانی برگزار نماید.

وی افزود: کمبود منابع و افزایش تقاضا برای خدمات سلامت در کنار الزامات اخلاقی، سیاسی و اجتماعی برای استفاده بهینه از منابع موجود اقتصاد بهداشت و درمان را جزو لاینفک مدیریت نظام سلامت به ویژه بیمارستان‌ها به عنوان پیچیده‌ترین، بزرگ‌ترین و پرهزینه‌ترین بخش سلامت تبدیل نموده است.

عرب گفت: ارائه راهکارهای نوین و اصلاح و پیاده‌سازی الگوهای جدید مدیریتی در این عرصه می‌تواند عملکرد بیمارستان‌ها را به گونه‌ای ارتقا بخشد که با هدفمند نمودن تخصیص منابع و استفاده بهینه از سرمایه‌های موجود و در نتیجه ارائه خدمات بهتر موجبات رضایتمندی مخاطبان را فراهم آورد.

وی خاطرنشان کرد: این همایش شامل سخنرانی‌های کلیدی و بین‌المللی، کارگاه‌های آموزشی، امکان ارسال مقالات همراه با امتیاز بازآموزی و تجهیزات بیشتر بیمارستانی خواهد بود.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار