مینایی:

بیش از پیش نیاز به حمایت مسئولین داریم

رئیس کارگروه اهداف پروازی گفت: تیم ملی اهداف پروازی نیاز به حمایت‌ مسئولین‌ برای برگزاری اردو جهت حضور در مسابقات آذربایجان دارد.

بیش از پیش نیاز به حمایت مسئولین داریمحسین مینایی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره شرایط برگزاری اروی تیم ملی اهداف پروازی برای حضور در مسابقات آذربایجان بیان کرد: برگزاری اردوی تیم ملی اهداف پروازی به طور قطع مشخص نیست چنانچه اگر فدراسیون منابع مالی کافی در اختیار تیم قرار دهد اردو تیم ملی از اول تیر ماه آغاز می‌شود.

رئیس کارگروه اهداف پروازی ادامه داد: مسابقات جهانی آذربایجان برای کسب سهمیه المپیک نزدیک است که متاسفانه به خاطر کمبود بودجه وضعیت تیم برای برپایی اردو مشخص نیست.

 وی تصریح کرد: فرصت بسیار اندک است البته فدراسیون قول داده اردوی تیم ملی را به موقع برگزار کند و ملی‌پوشان برای حضور در مسابقات آذربایجان مشکلی نداشته باشند.

 مینایی افزود: مسابقات آذربایجان فرصتی مغتنم برای ملی پوشان است هر چند اهداف پروازی تاکنون در المپیک حضور نداشت اما با توجه به توان بالای ملی پوشان این رشته می‌تواند در المپیک برزیل حضوری شایسته داشته باشد البته این امر مستلزم صرف هزینه و برگزای اردو به موقع است.

 وی گفت: فرصت زیادی باقی نمانده باید به تیراندازی کمک شود، عملکرد تیم ملی اهداف پروازی در مسابقات جهانی قبرس با اینکه ملی پوشان بدون تمرین وارد رقابت ها شدند بسیار ایده‌آل بود بنابر این اگر توجه بیشتری به اهداف پروازی شود به طور قطع در المپیک حضور خواهد داشت.

رئیس کارگروه اهداف پروازی اشاره کرد: اهداف پروازی در این شرایط نیاز به حمایت و توجه بیشتر مسئولین دارد در حالیکه به این موضوع توجه نمی‌شود ملی پوشان با حداقل امکانات و آمادگی نسبی راهی مسابقات می‌شوند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.