رئیس انجمن تیروکمان جانبازان و معلولین:

تورنمنت بین المللی چک کمانداران را برای مسابقات کسب سهمیه آلمان آماده می کند

رییس انجمن تیراندازی با کمان جانبازان و معلولین گفت: حضور در تورنمنت بین‌المللی چک کمانداران را برای مسابقات کسب سهمیه آلمان آماده می‌کند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، کهتری ضمن اشاره به مسابقات پیش روی تیم ملی گفت: تورنمنت بین المللی جمهوری چک، در واقع مسابقات WORLD RANKING است و به مدت 5 سال است که پایه گذاری شده و هر دو سال یکبار با حضور بیشتر کشورهای دنیا برگزار می شود.

وی افزود: اگرچه این مسابقات سهمیه رقابت های پارالمپیک را در بر ندارد، اما برای کلیه کشورها از اهمیت ویژه ای برخوردار است و شرکت کنندگان تلاش می کنند بهترین نفرات خود را به این تورنمنت اعزام کنند.

رییس انجمن تیروکمان خاطر نشان کرد: با توجه به تغییرات که در کادر فنی تیم ملی در سال جدید رخ داده و به دنبال آن تغییرات تکنیکی کمانداران، مسابقات جمهوری چک فرصت خوبی است تا اصلاحات انجام شده بر روی کمانداران مورد ارزیابی قرار گیرد و البته فرصت خوبی است تا برای شرکت در مسابقات جهانی آلمان که کسب سهمیه پارالمپیک را نیز به دنبال دارد، بیش از پیش آماده شویم.

کهتری در ادامه گفت: در تورنمنت چک به دنبال کسب نتیجه و مدال نیستیم وارزیابی تکنیک کمانداران و کسب آمادگی بیشتر برای مسابقات آلمان هدف اصلی ماست.

کمانداران تیم ملی فردا وارد تهران، محل برگزاری تمرینات خواهند شد و تمرینات آنها از یکم تا چهاردهم تیرماه برپاست و 15 تیرماه نیز تیم ملی عازم جمهوری چک خواهد شد.

اسامی ملی پوشان دعوت شده به این اردو به شرح زیر اعلام شده است:

کاظم تن ،مجید کاکوش، ابراهیم رنجبر (تهران)، سمیه عباسپور، زهرانعمتی(کرمان)، غلامرضا رحیمی (خوزستان)، راضیه شیرمحمدی(خراسان رضوی)، هادی نوری (اصفهان)، فرزانه عسگری(آذربایجان شرقی)

در این مرحله از تمرینات نیکولاویچ به عنوان مربی و مصطفی حبیبیان و گلثومه غلامی به عنوان کمک مربی حضور دارند و حجت الاسلام و الملسمین علی نوری سلطان نیز به عنوان نماینده فرهنگی در کنار ورزشکاران خواهد بود و سرپرستی اردو نیز بر عهده محبوبه محمدزاده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.