برگزاری کارگاه آموزشی در خانه سلامت نظام آباد

رئیس اداره سلامت شهرداری منطقه 7 گفت: کارگاه‌های آموزشی در خانه سلامت نظام آباد با هدف ارتقا فرهنگ زندگی سالم برپا می‌شود.

شهرام عطارزاده ، رئیس اداره سلامت شهرداری منطقه 7 در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه خدمات آموزشی به شهروندان در خانه سلامت نظام اباد ارائه می‌شود، اظهار کرد: با توجه به لزوم آگاه‌سازی شهروندان نسبت به مسائل مختلف سلامت اجتماعی، جسمی و روحی کارگاه‌های آموزشی مختلف در این مکان انجام می‌شود.

وی افزود: این فعالیت‌ها با هدف ارتقاء فرهنگ حفاظت از محیط زیست و ارائه زندگی آرام و بدون تنش برای شهروندان انجام می‌شود.

عطارزاده با اشاره به اینکه این کارگاه آموزشی می‌تواند افراد را بهبود بخشد، گفت: در این کارگاه فعالیت‌هایی به منظور ارائه اطلاعات به شهروندان در زمینه‌های مبانی ازدواج، اهدای خون سالم، اهدای زندگی، کنترل خشم، تغذیه با شیرمادر و ... آموزش داده می‌شود.

وی تصریح کرد: همچنین فعالیت‌هایی در زمینه کاهش قند و فشار خون و ارائه برنامه های تغذیه مناسب برای شهروندان و مشاوره در زمینه پوست و مو برای بانوان و برگزاری تورهای علمی برای اعضای کانون‌های مادر و کودک انجام می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار