6 مصدوم در تمرین پرسپولیس/ طاهری به تمرین آمد

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در حالی آغاز شده که 6 بازیکن مصدوم در میان سرخپوشان پایتخت به چشم می‌خورد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛اولین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در حالی از ساعت ۱۸ در مجموعه درفشی فر آغاز شد که بنگر، قدیمی پور، کفشگری، سوشامکانی، اسماعیل زاده و نوراللهی مصدوم هستند.

 محمود خوردبین سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس هم در تمرین امروز سرخپوشان حضور دارد.

تماشاگران و خبرنگاران پشت دربهای بسته از دور نظاره گر تمرین سرخپوشان پایتخت هستند.

برانکو: مسئولان مسائل مالی را حل کنند

برانکو در خلال تمرین اظهار داشت: بازیکنانی که با آنها تماس گرفتند روز چهارشنبه باید خودشان را معرفی کنند. انتظار داریم مسئولان طبق قراردادمان مسائل مالی را هر چه زودتر حل کنند. هیات مدیره جدید همه چیز را مشخص کرد و از این پس نیز تمامی کارها قطعی می‌شود.

وی تصریح کرد: آگاه هستیم که چه کار سختی داریم و برای گرفتن بازیکن کسی برای ما آمین نمی‎گوید،سعی داریم بازیکنانی راجذب کنیم که بودجه باشگاه اجازه می‌دهد.اگر بازیکنان مدنظر جذب نشوند کاسه کوزه‌ها سر من خراب می‌شود.

وی ادامه داد: حسین عبدی و من، هر کدام صاحب وظایف خود هستیم.زمان اجازه دهد من به تیم پایه هم رسیدگی می کنم. اگر آن عدد ۴  رو نشان می دهد چون برای مربیگری و نتیجه تلاش می کند و طبیعی است.

سرمربی پرسپولیس گفت: استقلال دومین تیم پر طرفدار ایران است و من علاقه ای به استقلال ندارم. بزرگی پرسپولیس بر هیچ کس پوشیده نیست.

سرپرست پرسپولیس در تمرین

علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس بعد از صحبت های برانکو وارد درفشی فر شد تا علاوه بر بازیکنان پرسپولیس با هواداران نیز صحبت کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار