ساعي مطرح کرد:

راه اندازی پنج صندوق خرد عشايري در استان تهران

مدیرکل امور بانوان استانداری تهران گفت: 5 صندوق خرد عشایری در 5 شهرستان استان تهران به منظور حمایت از زنان سرپرست خانوار عشایری وبا هدف رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی این قشرراه اندازی می شود.


به گزارش  گروه اجتماعی  باشگاه خبرنگاران از پايگاه اطلاع رساني استانداري تهران،زهرا ساعی بااشاره به احداث بازارچه های دائم و موقت اظهار کرد:
 تهیه بانک اطلاعاتی از زنان کارآفرین، شبکه سازی آنها و شناسایی محصولات برتر و با کیفیت و همچنین احداث بازارچه های دائم و موقتی جهت عرضه این محصولات از اولویت های کاری در سال جاری دفتر امور بانوان و خانواده است.

وی ادامه داد: یکی دیگر از رویکرد های اصلی این دفتر پیگیری طرح مشارکت های مردم در راه اندازی واحدهای تولیدی مستقر در روستاهاست که با این منظور  از مشاورین فرمانداری ها خواسته شده بصورت جدی این موضوع را پیگیری نمایند. لذا دستیابی به اهداف این طرح  در گام اول مستلزم شناسایی ظرفیت های تولیدی و اقتصادی هر شهرستان و شناسایی افراد توانمند جهت ارائه طرح های کارآفرینی است.

مشاور امور بانوان و خانواده استاندارتصریح کرد:با یک برش عرضی دراستان می توان محصولات کشاورزی شهرستان های شرق استان را در غرب و محصولات و صنایع دستی تولیدی در شهرستانهای غربی را در شرق استان عرضه کرد و برای این منظور نیازمند احداث و یا ایجاد بازارچه های دائمی و ثابت در مناطق مختلف هستیم.  

ساعی درپایان گفت :5 صندوق خرد عشایری در 5 شهرستان استان تهران به منظور حمایت از زنان سرپرست خانوار عشایری وبا هدف رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی این قشرراه اندازی می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار