اجرای طرح "حیات دوباره"در سراسر کشور

همزمان با اول تیرماه، روز جهانی اهدای عضو، اعضای سازمان جوانان هلال احمر نیز داوطلب اهدای عضو می شوند.

به گزارشگروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، امیر لـله گانی معاون دانشجویی و جوانان سازمان جوانان هلال احمر اظهار کرد: در این طرح سعی شده تا با اطلاع‌رسانی درست به مردم و نهادینه کردن فرهنگ بشردوستی و نیکوکاری، جان بسیاری از بیماران نیازمند که در انتظار پیوند عضو می‌باشند از مرگ حتمی نجات داد.

وی با بیان اینکه اعضای سازمان جوانان می توانند در طول سال با پرکردن فرم اهدای عضو در طرح "حیات دوباره” شرکت کنند، تصریح کرد: تنها در سال گذشته، ۳ هزار نفر از اعضای سازمان جوانان، فرم اهدای عضو را تکمیل و در این طرح شرکت کردند.

معاون دانشجویی و جوانان سازمان جوانان ادامه داد:”حیات دوباره” به عنوان بزرگترین طرح بشردوستانه سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در فدراسیون بین‌المللی صلیب سرخ و هلال احمر شناخته شده است که تاکنون بیش از ۱۴۵ هزار کارت برای متقاضیان صادر شده است.

امیر لـله گانی با اشاره به اینکه طی این مدت، ۵ نفر از جوانان عضو این سازمان اعضای خود را اهدا کرده اند، گفت: مرحومه نسترن علیجان طرقی، عضو فعال کانون دانشجویی دانشگاه آزاد پرند، آخرین فردی بود که در فروردین ماه سال جاری، با اهدای عضو به ۱۴ بیمار نیازمند نامی نیکو از خود به جای گذاشت.

وی افزود: باید از اعضایی همچون نسترن علیجان طرقی، طریقه زندگی کردن را آموخت و فعالیت چنین افرادی می تواند درس خوبی برای همه ما باشد.

معاون دانشجویی و جوانان سازمان جوانان خاطرنشان کرد: آشنایی جوانان با آموزه های بشردوستانه و عام المنفعه یکی از مهمترین اهداف سازمان جوانان هلال احمر در دانشگاه ها و سایر فضاهای فرهنگی کشور است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار