کرمانشاه

فعالیت 1250 پایگاه برای جمع‌آوری انواع کمک‌ها به نیازمندان و اطعام آنها در استان کرمانشاه

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت: از اول رمضان تا عید فطر برای جمع‌آوری انواع کمک‌ها به نیازمندان و اطعام آنها در استان فعال هستند.

فعالیت 1250 پایگاه برای جمع‌آوری انواع کمک‌ها به نیازمندان و اطعام آنها در استان کرمانشاهبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از کرمانشاه؛ مرتضی حسینی‌فر افزود: 1250 مرکز شامل پایگاه‌های ثابت و سیار، مساجد، ادارات، کارخانجات، اصناف و ...در نظر گرفته شده که در ایام ماه رمضان آماده جمع‌آوری کمک‌های مردمی هستند.

وی بیان داشت : این پایگاه‌ها فعالیت خود را از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز کرده و در بخش‌هایی از جمله اطعام نیازمندان، اکرام ایتام، حامی‌یابی برای ایتام، جمع‌آوری بسته‌های غذایی و کمک نقدی فعالیت دارند.

حسینی‌فر در خصوص میزان مشارکت‌های مردمی کمیته‌ امداد امام خمینی (ره) در سال گذشته خاطرنشان کرد: سال گذشته 2900 حامی جذب کردیم و حدود 86 هزار نفر نیز به صورت غذای گرم و یا توزیع سبد غذایی اطعام شدند که امیدواریم این ارقام در سال جاری بیشتر شود.

به گفته معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه سال گذشته 865 میلیون تومان از سوی خیرین برای اطعام نیازمندان هزینه شد که 295 میلیون تومان آن وجه نقد بود. 

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.