دستبرد دختر دانشجو به حساب پسر پولدار/ متهم: می‌خواستم شهریه دانشگاهم را پرداخت کنم

فردی كه 18میلیون ریال بصورت غیرمجاز از حساب یك شهروند مشهدی برداشت كرده بود توسط پلیس فتا استان خراسان رضوی شناسایی و دستگیر شد.

دستبرد دختر دانشجو به حساب پسر پولدار/ متهم: می‌خواستم شهریه دانشگاهم را پرداخت کنمبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، رئیس پلیس فتا خراسان رضوی با اعلام این خبر گفت: در پی شكایت مردی جوان و گزارشی مبنی بر برداشت غیر مجاز مبلغ 18 میلیون ریال از حساب بانکی اش موضوع در دستور كار تیمی از كارشناسان پلیس فتا قرار گرفت. 

وی افزود: شاكی در تحقیقات اولیه اظهار داشت با وجود این که کارت بانکی خود را به کسی نداده ام ولی متوجه شدم مبلغ 18 میلیون ریال از حسابم برداشت شده است. 

سرهنگ"سید محسن عرفانی"افزود: با توجه به اظهارات شاکی کارشناسان پلیس فتا با تحقیقات فنی و پلیسی و همچنین استعلام از مبادی ذیربط توانستند متهم را شناسایی و طی عملیاتی در مشهد دستگیر كنند. 

این مقام مسئول انتظامی گفت: متهم که دختر دانشجویی بود ضمن اعتراف به بزه انتسابی اظهار داشت: سوار خودرو مالباخته بودم که به بهانه خرید شارژ از ماشین پیاده شدم و طی نقشه از قبل تعیین شده به بهانه این که کارت عابرم قفل شده لحظه ای کارت عابرش را قرض گرفته تا شارژ  تلفن همراه تهیه کنم.  به محض رسیدن به دستگاه خود پرداز علاوه بر خرید شارژ تلفن همراه رمز دوم ایجاد و سایر مشخصات روی کارت یادداشت كردم و با ارائه پرینت حساب و برگردادندن کارت به وی در فرصت مناسبی شهریه دانشگاهم را با رمز دوم برداشت کردم. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
rosha
۱۹:۰۱ ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
خب یکی نیست بگه توکه پول شهریه دانشگاتو نداری برای چی میری دانشگاه که بعد دزدی کنی
Iran (Islamic Republic of)
بیخیال
۱۵:۱۰ ۰۱ تير ۱۳۹۴
زود قضاوت نکنین.نمیگم کارش صحیح بوده اما شاید...........خودتونو بذارین جاش
Iran (Islamic Republic of)
بانو
۰۹:۱۲ ۰۱ تير ۱۳۹۴
چه خنگ بود حالا حتما باید عینک و فلش میدزدید چه بی ارزش.....میدونی این تقصیر پسرای جامعه هس که به هر دختر اعتماد می کنن....به نظر من دختری که در بند حجاب و روابط سالم نیس نباید بش اعتماد کرد چون هر کاری می تونه بکنه
Germany
هموطن اردبیلی
۰۱:۱۶ ۰۱ تير ۱۳۹۴
همه تحصیلکرده ها که دزد نیستند خواهشا تعمیم ندین تو هر قشری دست کج پیدا میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۲ ۳۱ خرداد ۱۳۹۴
اینم قشر دانشگاهی دیگه چه انتظاری از دزدهای سر گردنه داریم ای کاش تو دانشگاه کمی تربیت انسانی یاد می دادن چندوقت پیش یکه خانم که فارغ التحصیل از داشنگاه دولتی رشته مهندسی شیمی با معدل بالا و استخدام یک اداره دولتی نیز بود با من دوست بود و من هر روز با خودم ایشون رو از سرکار به خانه می رسوندم یک روز ایشون از غفلت من که در مغازه ای از ماشین پیاده شدم سوء استفاده کرده و فلش و عینک آفتابی منو از تو ماشینم دزدید
Iran (Islamic Republic of)
امید
۲۳:۱۲ ۳۱ خرداد ۱۳۹۴
پس در دانشگاه چی یادتون می دن؟ ، نادان مدرکی که با پول حرام بدست بیاد آخرش چی میشه ؟
آخرین اخبار