کرمان؛

اتاق بازرگانی کرمان باید فعال تر ازگذشته شود/ کرمان توانایی رسیدن به آمار2میلیارد دلار صادرات را دارد

استاندار کرمان با اشاره به اینکه انتظار می رود اتاق بازرگانی کرمان فعالتر از قبل شود گفت: اتاق بازرگانی کرمان باید شرایط صادرات کامل فرش از کرمان را فراهم کند

به  گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از کرمان؛ علیرضا رزم حسینی در نشست توسعه صادرات استان گفت: انتظار ما از اتاق بازرگانی این است که باتوجه به حضور جلال پور در ریاست اتاق ایران قوی تر از گذشته کار کنند و در صادرات استان موثر باشند.

وی افزود: اتاق کرمان باید کاملا دولت را رها کرده وروی پا خو بایستد از قالب جلسات وانجمن ها و تنها صدور کارت بازرگانی بیرون آمده وفعال شود.

رزم حسینی تصریح کرد: خوشبختانه در چند سال اخیر با کاهش مدت زمان ارسال مرسوله های صادارتی کمک زیادی به رونق صادرات استان شده است.

استاندار کرمان تاکید کرد: در استان کرمان حجم زیادی از محصولات آماده صادرات داریم که باید با کمک گمرک واتاق بازرگانی شرایط صادرات برای همه تولیدات صادراتی فراهم باشد.

مدیر اجرایی استان کرمان گفت:افرادی از کرمان در دیگرکشورها داریم که جز سرپل های صادراتی هستند که باید دیگر صادرکننده ها را به این افراد متصل کرد تا تمام کالاهای صادراتی استان راهی بازارهای جهانی شود.

رزم حسینی با اشاره به اینکه اتاق بازرگانی باید محل معاملات کلان باشد افزود: استان کرمان توانایی رسیدن به 2میلیارد دلار صادرات را دارد و باساماندهی صادرکنندگان این موضوع باید هرچه سریع تر محقق شود.

استاندار کرمان خاطرنشان کرد: آموزش صادرکننده ها و توجه ویژه به خلاهای صادراتی کمک زیادی به افزایش آمار صادرات استان می کند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.