رودهن؛

شهرداری پردیس ارتقاء درجه یافت

درجه شهرداری پردیس با موافقت وزارت کشور از رتبه شش به هفت ارتقاء پیدا کرد

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از رودهن و به نقل از روابط عمومی شهرداری پردیس، محمد لاله اظهار داشت: درآمد مستمر شهرداری، جمعیت و موقعیت شهر به عنوان مولفه های اصلی ارتقاء درجه در شهرداري است.

وی افزود: شهرداری پردیس با همت و تلاش مضاعف کارکنان توانست به این مهم دست پیدا کند و با موافقت وزارت کشور درجه شهرداری پردیس از رتبه شش به هفت ارتقاء پیدا کرد.

شهردار پردیس گفت: درجه بندی شهرداری ها دارای سابقه ای 60 ساله است و برای نخستین بار در سال 1344 قوانینی در این زمینه مصوب و اجرایی شد.

وی افزود: در سال 1355 و همچنین 1366 قوانین مربوط به ارتقاء درجه شهرداری ها با تغییرات و تصحیحاتی همراه شد.

این مسوول ابراز امیدواری کرد تا این رویداد فتح بابی برای ارتقاء سطح خدمات شهری به شهر و ابراز رضایت مندی بیشتر همشهریان باشد.

بنا به این گزارش شهر پردیس از سال 1382 دارای مدیریت شهری شد و این شهر اکنون مرکزشهرستان پردیس در 15 کیلومتری پایتخت است.


انتهای پیام/ ا


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۰:۰۲ ۰۱ تير ۱۳۹۴
شهرداری پردیس بیاید و به داد خیل مردمی که در صفهای بسیار طولانی و طاقت فرسای اتوبوس و مینی بوس های حمل و نقل عمومی ساعتها می ایستند برسد که دیگر واقعا معضلی بزرگ برای مردمی شده است که برای کار و تحصیل و امورات دیگر باید به تهران رفت و امد داشته باشند . هر روز شاهد بحث های بی اثر مردم و رانندگان در باره کمبود اتوبوس هستیم .