آزادی یک زندانی در برنامه زنده تلویزیونی یک شهر ضیافت اصفهان

در چهارمین شب از اجرای برنامه زنده تلویزیونی یک شهر ضیافت با حضور اکبر عبدی بازیگر سینما ، یک زندانی از زندان مرکزی اصفهان آزاد شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل ازروابط عمومی اداره کل زندان های استان اصفهان ،همزمان با برگزاری برنامه زنده تلویزیونی یک شهر ضیافت از شبکه اصفهان باحضور اکبر عبدی بازیگر تاتر و سینما مهمان ویژه این برنامه و کمک سی میلیون ریالی او زمینه آزادی یک زندانی با کمک دیگر خیران و نیکوکاران اصفهانی به مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال مهیا شد.

بنابراین گزارش؛در این برنامه اکبر عبدی از بازیگران مطرح سینما و تاتر که بدلیل عارضه کلیوی در بیمارستان بستری و تحت درمان دیالیز قرار گرفته بود به دعوت اداره کل زندان های استان در این برنامه شرکت و از خیران خواست تا زمینه آزادی تمامی زندانیان جرائم غیر عمد استان را مهیا کنند.

درادامه این بازیگر سینما گفت: اصفهان در امر کار خیر و نیکو زبانزد عام و خاص و کشور شده است و امیدوارم در این ماه پر خیرو برکت نیز زمینه آزادی تمامی این زندانیان را فراهم آورند.
این گزارش می افزاید:اعضاء هیئت مدیره خیریه بیمارستان حضرت حجت (عج) نیز به عنوان مهمانان دوم برنامه با تقبل ۲۶۰ میلیون ریال بدهی این مددجوی آذری زبان کمک قابل توجهی به آزادی وی کردند.

گفتنی است:دیگر اعضاء حاضر در استودیوی ضبط برنامه نیز با تقبل مابقی و حتی فراتر از بدهی نامبرده دست به کار خیر شدند که زمینه آزادی دیگر زندانیان در زندان نسوان نیز با این حرکت آغاز شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: آزادی ، زندانی ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی شریفی
۲۱:۰۹ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
سلام
علی شریفی هستم از اصفهان
بنده یک باب منزل از مسکن مهر بهارستان اصفهان ثبت نام کردم و
فقط، ضامن کسر اقساط،ندارم بانک گفته اگر ۶ ملیون سپرده کنی با ضامن معمولی کار شما درست میشه من هرچه داشتم پرداخت کردم
جور کردن این ۶ ملیون برای من مقدور نیست
درضمن من تحت پوشش بهزیستی هستم
اگر ا این پول جور بشه میتونم خانه را تحوبل بگیرم و از بلاتکلیفی نجات پیدا کنم
آخرین اخبار