افشارزاده: بودجه باشگاه را تامین کردیم / مظلومی هر کسی را بخواهد به استقلال می‌آوریم

مدیر عامل استقلال گفت: در زمان کمی که داریم مائل مالی را برطرف کرده و در تلاش هستیم افراد مورد نظر مظلومی را به تیم بیاوریم.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ بهرام افشارزاده پس از جلسه امروز گفت:دومین جلسه هیئت مدیره برگزار شد و سه ساعت طول کشید و تصمیم گرفته شد تا چهارشنبه امورات مشخص شود و قرار است مظلومی هر فردی را به عنوان دستیار نیاز دارد اعلام کند و در جلسه امروز تصویب شد که امیری و جویباری نسبت به جذب بازیکنان اقدام کنند و با بازیکنان قدیم و جدید صحبت کنند و تا چهارشنبه در حداقل زمان لیست را ارایه نمایند.
  
وی افزود: با حامی مالی صحبت کرده ایم و تا چهارشنبه معلوم خواهد شد .سقف قرارداد هم با تعیین حامی مالی اعلام خواهیم کرد. بودجه تامین و صحبت های مقدماتی صورت گرفته است.
 
وی در خصوص اینکه سرمربی جدید رحمتی،تیموریان و نکونام را برای فصل میخواهد افزود :هیچ  نامی به صورت مکتوب از سوی مظلومی به من ارایه نشده و رسما اعلام نکردند. اما امیدوارم بتوانیم بازیکنان سرمربی را با توجه به بودجه ای که در اختیار داریم جذب کنیم.مذاکره تلفنی یا حضوری با بازیکنان صورت گرفته اما هنوز چیزی قطعی نیست.

وی در خصوص اینکه آیا نجف نژاد قهر کرده افزود : مسائل را بزرگ و زود قضاوت نکنید و نجف نژاد در مجلس جلسه داشت و نتوانست در این جلسه حاضر شود. 

وی در خصوص وضعیت جویباری عنوان کرد : تکلیف جویباری معلوم است و ما به دو نفر اختیار دادیم که با بازیکنان صحبت کند.

افشارزاده افزود : با خیلی از مربیان در خصوص بدن سازی صحبت شده و امیدوارم بهترین مربی انتخاب شود.

وی در خصوص وضعیت خود در باشگاه استقلال افزود: وضعیت من معلوم نیست اما هر کمکی از دستم بر بیاید انجام خواهم داد.

مدیر عامل باشگاه استقلال در خصوص اینکه  خودش در بدن سازی سر رشته دارد و به تیم کمک خواهد کرد یا نه افزود : من که نمی توانم به عنوان بدن ساز کمک کنم چرا که وقت ندارم .جوانان هستند و این کار رو انجام میدهند و فقط در این زمینه مشورت میدهم.
 
وی در خصوص انتخاب مظلومی بیان کرد : زمان کم داشتیم و فردی را انتخاب کردیم که آشنایی بالایی داشت مظلومی آدم بزرگی و بهترین فرد مظلومی بود .

مظلومی قول های زیادی داره امیدوارم تمامی آنها عملی شود .قرارداد وی دو ساله است و مظلومی مقام اول تا سوم و کسب سهمیه آسیایی را به ما قول داده و این صحبت ها رو همه مربیان انجام میدهند .در خصوص نتیجه در دربی هم من حرفی نمیزنم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار