کامیابی نیا: شرط انتخاب تیم فصل بعدم پخش مستقیم بازی‌های آن است

هافبک تیم فوتبال نفت تهران گفت: در صورت به توافق نرسیدن با باشگاه نفت به تیمی می‌روم که بازی هایش پخش مستقیم باشد .

کمال کامیابی نیا هافبک تیم فوتبال نفت تهران در گفت گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت : اگر با تیم نفت برای تمدید قرارداد به توافق نرسم ، دوست دارم برای باشگاهی بازی کنم که بیشتر در معرض دید دوستداران فوتبال و کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران قرار گیرم، چرا که وی درسال گذشته چند مرتبه قصد دعوت من به تیم ملی را داشت اما به دلیل این که بازی‌های نفت پخش مستقیم نداشت از این کار منصرف شد و این موضوع خیلی به من ضربه زد. 

وی افزود : پتانسیل حضور در تیم ملی را دارم و با پیوستن به تیمی که بازی‌هایش به صورت زنده پخش می‌شود تلاش بیشتری خواهم کرد تا اعتماد کی‌روش را جلب کنم.

کامیابی نیا ابراز داشت : البته تمامی این صحبت‌ها در صورتی نهایی می‌شود که با نفت تهران به توافق نرسم . البته مذاکرات اولیه را با مسئولان این باشگاه انجام داده‌ام و منتظر جواب آن‌ها می‌مانم.خیلی تمایل دارم که در این تیم بمانم و گزینه اولم باشگاه نفت تهران است . 

این بازیکن در خصوص پیشتهاد باشگاه پرسپولیس گفت : مدیران باشگاه فوتبال پرسپولیس غیر مستقیم با مدیر برنامه‌هایم صحبت کرده‌اند ولی صبر می‌کنم تا وضعیت تمدید قراردادم با نفت مشخص شود و در صورت به بن بست رسیدن مذاکرات با سایر تیم‌ها مذاکره خواهم کرد.

وی ادذامه داد: من 2 فصل بسیار خوب را در تیم فوتبال نفت تهران سپری کردم و به احترام این باشگاه تاکنون جواب هیچ تیمی را نداده‌ام .


کامیابی نیا در ارتباط با دلیل اختلاف وی و مدیران باشگاه نفت تصریح کرد: تیم فوتبال نفت تهران از لحاظ فنی بهترین گزینه برای فصل آتی من است ولی در خصوص مسائل مالی با این تیم اختلاف نظرهایی دارم که امیدوارم با توجه به افزایش بودجه باشگاه نسبت به فصل گذشته با حفظ نفرات فعلی و جذب چند بازیکن خوب، تیمی در حد مدعی اصلی قهرمانی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا بسته شود .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار