پیشنهاد تاسیس یتیم‌خانه در خانه‌های تخصصی در 5 پهنه تهران

عضو شورای شهر گفت: یتیم‌های خانه ‌های شخصی به منظور بهبود نگهداری یتیمان و کاهش آسیب‌های اجتماعی در 5 پهنه تهران ضروری است.

پیشنهاد تاسیس یتیم‌خانه در خانه‌های تخصصی در 5 پهنه تهران
 به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، عباس جدیدی عضو شورای شهر با اشاره به اهمیت آسیب‌های اجتماعی اظهار کرد: هدف مدیریت شهری و اعضای شورا نگاه تخصصی به آسیب‌های اجتماعی است که باید بصورت برنامه‌ریزی شده مورد ساماندهی قرار گیرد.

وی با اشاره به روند رو به رشد آسیب های اجتماعی و آمار و ارقام جرم و جنایت از سوی قوه قضائیه در لزوم پیشگیری و نگاه کارشناسی در این زمینه تاکید کرد.

عضو شورای شهر افزود: هدفمند کردن نگاه تخصصی به یتیم، می‌تواند باعث کاهش 50 درصد از آسیب‌های اجتماعی شود.

جدیدی ادامه داد: پیشنهاد داده‌ایم تا 5 یتیم خانه تخصصی برای بهبود وضعیت یتیم در شهر احداث شود چرا که فقط موضوع نگهداری یتیم مهم نیست بلکه چگونگی پرداختن به مشکلات یتیم نیز باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی در خصوص یتیم‌خانه خیابان پیروزی تصریح کرد: این یتیم خانه در حال تکمیل است و باید توجه کنیم که به جای احداث ساختمان‌های تجاری می‌توان به احداث یتیم‌خانه پرداخت تا بخشی از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی شهر کاسته شود.

عضو شورای شهر در ادامه گفت: یتیم‌خانه جنوب شرق تهران به صورت علمی و تخصصی مورد پیگیری قرار گرفته تا با تکمیل آن در 4 پهنه دیگر شهر نیز یتیم‌خانه‌ها احداث شوند.

جدیدی در پایان گفت: 5 پهنه تهران از جمله شمال، جنوب، شرق، غرب و مرکز نیازمند ایجاد یتیم‌خانه های تخصصی است.

انتهای پیام/
برچسب ها: یتیم‌خانه ، شورا ، تخصصی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار