همدانی:

تمام روزه‌هایم را می‌گرفتم/ تمرینات در ماه رمضان باید بعد از افطار برگزار شود

مربی سابق تیم فوتبال استقلال گفت:زمانی که در تیم فوتبال استقلال بازی می‌کردم و بازی‌هایمان با ماه رمضان مصادف می‌شد تمام روزه‌هایم را به استثناء روز بازی می‌گرفتم.

ستار همدانی، مربی سابق تیم فوتبال استقلال در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، ما در بازی‌هایی که در گذشته و همزمان با ماه مبارک رمضان انجام می شد تمام روزه‌هایم را به استثنایی روزی که بازی می‌کردیم به دلیل شرایط سخت و نداشتن انرژی روزه می‌گرفتم. 
 
وی ادامه داد:بازیکنان به ویژه فوتبالیست‌ها به مجموعه‌ای که در آن بازی می‌کنند تعهد دارند و به همین دلیل برد و باخت تیم‌ها مهم است بر همین اساس باید زمانی که تمرینات و مسابقات با ماه مبارک رمضان همزمان می‌شود، پیش از آن برنامه‌ریزی مناسبی انجام گیرد تا مشکلی برای بازیکنان روزه دار پیش نیاید. 
 
همدانی عنوان کرد:روزه‌داری به طور طبیعی به سلامتی جسم و روح افراد مرتبط است و با توجه به بحث حرفه‌ای فوتبال من فکر  می‌کنم بازیکنان نباید کاری کنند تا تعهد حرفه‌ای‌شان خدشه  دار شود. 
 
مربی سابق تیم فوتبال استقلال خاطر نشان  کرد: مسئولان باید برنامه‌ریزی درستی انجام دهند تا در این ماه مشکلی  برای بازیکنان پیش نیاید و بتوانند  به راحتی  تمریناتشان را پیگیری کنند. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار