شیراز؛

عمليات منسجم پليس و كشف بیش از 124 كيلو گرم ترياك

مأموران انتظامي شهرستان "ني ريز" استان فارس با انجام يك عمليات منسجم پليسي ، 124 كيلو و 800 گرم ترياك كشف كردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از شیراز؛ فرمانده انتظامي شهرستان "ني ريز" گفت: مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان در پي كسب خبري مبنی بر اینکه قاچاقچیان موادمخدر قصد انتقال و جابجایی محموله ای از موادمخدر به صورت کوله ای از محورهای فرعی پشت ایستگاه بازرسی "قطرویه" را دارند، موضوع را به صورت ويژه در دستور كار خود قرار داده و چند اكيپ از مأموران به محل هاي اعلام شده اعزام شدند.

سرهنگ " عزيز برزگر" ادامه داد: در اين راستا مأموران يك دستگاه خودرو پژو 405 را شناسايي و دستور ايست دادند كه راننده بدون توجه اقدام به فرار كرد.

وي افزود: پس از طي مسافتي تعقيب و گريز خودرو مورد نظر متوقف و در بازرسي از آن 124 كيلو و 800 گرم ترياك كشف و دو نفر متهم دستگير شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان " ني ريز" اضافه كرد: در اين خصوص يك دستگاه خودرو پژو 405 ديگر كه به عنوان اسكورت محموله مواد مخدر عمل مي كرد، توقيف و سه نفر سرنشين آن دستگير شدند.

سرهنگ "برزگر" با اشاره به اثرات سوء مواد مخدر در جامعه، گفت: شهروندان مي توانند هر گونه اخبار و اطلاعات خود پيرامون موضوع مواد مخدر را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.


انتهای پیام/ ا


برچسب ها: عملیات ، پلیس ، کشف ، تریاک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.