هلاکت 27 تروریست داعش در استان انبار

ارتش و نیروهای مردمی عراق روز گذشته 27 تروریست را در شهر فلوجه به هلاکت رساندند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران
به نقل از پرس تی وی، ارتش عراق با همراهی نیروهای داوطلب مردمی، 27 نفر از  تروریست‌های گروه داعش را در شهر فلوجه در شمال‌شرق استان انبار به هلاکت رساندند.

مرکز فرماندهی عملیات بغداد روز گذشته در بیانیه‌ای که در پایگاه اینترنتی "اخبار عراق" منتشر شد، ضمن اعلام هلاکت 27 نفر از تروریست‌های داعش، از پیشروی نیروهای امنیتی این کشور برای پاکسازی کامل منطقه الکرامه در این استان خبر داد.

در این بیانیه آمده است نیروهای عراقی با همراهی واحدهای بسیج مردمی، رزمندگان قبایل عراق و نیروی هوایی ارتش، مصمم به ادامه تلاش‌های خود برای آزادی الکرامه و مناطق اطراف آن هستند.

نیروهای متحد عراق در مجموعه عملیات خود شماری از پایگاه‌های پرتاب خمپاره، خودروهای نظامی و پناهگاه‌های تروریست‌های تکفیری عربی-غربی داعش را منهدم کرده‌اند.

همچنین اخبار رسیده از استان نینوا از هلاکت دست‌کم 15 عضو داعش در درگیری با سایر تروریست‌های هم‌قطار خود در شهر موصل حکایت دارند. به گفته یکی از منابع محلی که تنها مشروط بر پنهان ماندن نامش حاضر به ارائه اطلاعات شده بود، در این درگیری‌های داخلی بیش از 30 تروریست دیگر نیز مجروح شده‌اند.

ارتش عراق همزمان با پیوستن نیروهای بسیج مردمی و فتوای عمومی مراجع و علمای شیعه و سنی مبنی بر وجوب جهاد، ماه‌هاست که توانسته با وجود حمایت‌های آشکار و نهان غرب و برخی کشورهای همسایه، پیروزی‌های بزرگی در برابر این متجاوزان بدست آورد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۹:۵۶ ۱۳ تير ۱۳۹۴
" داعش زنان سوری را بعد از افطار می‌فروشد! "
آخرین اخبار