عذرا وکیلی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

علت تعطیلی «سلام کوچولو» / اشتیاق خانواده‌ها برای بازگشت این برنامه به رادیو

دلیل اصلی تعطیلی برنامه «سلام کوچولو» ورود نسل جدید کودکان و آموزش به آنها بود که با دستور مجدد مدیران، قرار بود برنامه در ماه مبارک رمضان شروع شود ولی به دلیل فرصت کم از مرداد ماه در خدمت مردم هستیم.

عذرا وکیلی گوینده رادیو در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران در خصوص برنامه‌ "سلام کوچولو" گفت: این برنامه به مدت 42 سال بدون وقفه به روی آنتن می‌رفت ولی در اواخر سال 93 به دلیل بزرگ شدن بچه‌هایی که مجری برنامه بودند و نیاز به انتخاب کودکان جدید، آموزش آنها و تغییراتی که در سازمان اتفاق افتاده بود، با تعطیلی برنامه موافقت کردم.

وی در خصوص نگرانی خانواده‌ها از تعطیلی برنامه گفت: پدر و مادرها خیلی پیگیر تعطیلی برنامه بودند و با سازمان تماس داشتند که چه اتفاقی برای من افتاده، مریض هستم یا حوصله‌ ندارم ولی هیچکدام از آنها نبود.

وکیلی ادامه داد: دلیل اصلی تعطیلی برنامه ورود نسل جدید کودکان و آموزش به آنها بود که با دستور مجدد مدیران، قرار بود برنامه در ماه مبارک رمضان شروع شود. به دلیل فرصت کم برنامه‌های قبل در تیر ماه تکرار می‌شود و از مرداد ماه در خدمت مردم هستیم.

وی در خصوص معیار انتخاب کودکان عنوان کرد: ابتدا اگر بتوانیم از طریق فراخوان یا در مهد کودک‌ها برای اجرا کودکان را انتخاب می‌کنم. اطلاعات عمومی بچه‌ها، خجالتی نبودن و از همه مهمتر اجتماعی بودن کودکان از معیارهای انتخاب کودکان در برنامه "سلام کوچولو" است.

این گوینده در ادامه اظهار داشت: من هیچ وقت فکر نمی‌کردم برنامه تا این حد مخاطب داشته باشد و جالب این است که شنونده برنامه بیشتر بزرگتر‌هایی بودند که زمانی خود آنها کودک بودند و با برنامه‌ خاطره داشتند.

وی در خصوص موفقیت برنامه عنوان کرد: دلیل موفقیت برنامه همان مجری‌های برنامه هستند در واقع ما از طریق خود کودکان با دنیای طبیعی کودکان بدون ادا، صداسازی و تیپ‌سازی ارتباط برقرار می‌کنیم و برنامه بداهه صورت می‌گیرد.

وی خاطر نشان کرد: انتظارم پس از تعطیلی برنامه این بود که با آن راحت‌ کنار بیایم ولی در این مدت دلتنگ بچه‌ها و برنامه‌ بودم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار