ساری؛

برگزاری کلاس های هسته های فرهنگی جوان و بوستان معرفت در آمل

رييس اداره تبليغات اسلامی شهرستان آمل از برگزاری کلاس های هسته های فرهنگی جوان، بوستان معرفت و طرح های فرهنگی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از ساری، رييس اداره تبليغات اسلامي شهرستان آمل از گفت: در بخش قرآنی صدور مجوزها و تاسيس مؤسسات و مراکز قرانی که تا پايان سال 92 به 40 مورد رسيده بود با تلاش های انجام شده در سال 93 اين تعداد به 70 مورد افزايش يافته است که اين امر نشان دهنده رشد رو به بالای فعاليت های قرآنی در سطح شهرستان است.

همين اتفاق خوب فرهنگی، مجموعه همکاران ما را در جهت تلاش برای ارتقاء فعاليت هاي متنوع فرهنگی برای نوجوانان و جوانان و در سطح شهر و روستاهای تحت پوشش بيش از پيش بيشتر مي کند و برگزاری گفتمان های دينی و جلسات معرفتی برای اولياء دانش آموزان طبق سهميه ابلاغی از طرف اداره کل تبليغات اسلامي مازندران در سال 92 ، 30 مورد بوده است که با توجه به گستره جمعيتی شهرستان آمل در سال 93 برگزاري گفتمان هاي دينی و ... به 40 مورد افزايش يافته است.

وی خاطرنشان کرد: شناسايی 500 هيئت مذهبی و صدور قريب به 300 مجوز فعاليت برای هيئآت مذهبی شناسنامه دار و برگزاری حداقل 5 همايش منطقه ای و شهرستانی برای هيئآت مذهبی در سال 93 برای اين سازمان يک حرکت جهشی در بخش تشکل های دينی بوده است

حجت الاسلام رمضاني با بيان اينکه اعزام مبلغين عزيز از شهرهاي مقدس قم و مشهد در ماه هاي رمضان ، محرم و صفر در سال 93 به تفکيک ( رمضان 300 نفر ، محرم 200 نفر و دهه آخر صفر 100 نفر بوده است.

يادآور شد: در سال 93 اقامه نماز جماعت حداقل يک وعده به تعداد 138 مسجد رسيده است که در سال 92 نزديک به 110 مسجد نماز جماعت يک وعده اي را اقامه می کردند.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: کلاس ، فرهنگی ، جوان ، آمل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.