ساری؛

فعالیت 100 پایگاه طرح اوقات فراغت دانش آموزی تابستان امسال در آمل

مدیر آموزش و پرورش آمل در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان آمل با اشاره به اینکه برای طرح اوقات فراغت دانش آموزی برنامه های متنوعی با فعالیت 100 پایگاه طرح اوقات فراغت دانش آموزی در تابستان سالجاری در نظر گرفته شده است.

 

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از ساری ، حمید محمد نسب گفت: برنامه های اوقات فراغت آموزش و پرورش در زمینه هایی از جمله طرح هجرت، مدارس قرآنی، کانون های فرهنگی و تربیتی، کانون ورزشی، ارودگاه های فرهنگی، دارالقرآن ها و پژوهش سراهای دانش آموزی، بهداشت و کمک های اولیه است.

وی افزود : امسال 80 کلاس برای اسکان فرهنگیان در طول ایام تابستان در نظر گرفته شده است.

مدیرآموزش وپرورش آمل با اشاره به اجرای پروژه مهر در سطح مدارس بیان داشت: این پروژه در بیش از 83 مدرسه بصورت ویژه در حال اجرا می باشد که خوشبختانه رویکرد امسال توجه به مدارس روستایی است.

محمدنسب با تاکید بر اینکه امسال بیش از 4400 نفر برای خدمت گذاری آغاز سال تحصیلی جدید آماده هستند عنوان داشت: براساس تحول بنیادی آموزش وپرورش ثبت نام از دانش آموزان در سایت سناد انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش آمل توانسته است در سال تحصیلی 94-93 افتخارات خوبی را در کشور و استان بدست آورد اظهارداشت: کسب رتبه برتر شش نفر از دانش آموزان در آزمون آنلاین دانش آموزی مجله رشد ، کسب رتبه اول جشنواره خوارزمی استانی و راه یافته به مرحله کشوری ، کسب رتبه اول جشنواره خوارزمی توسط دو دبیرستان ، کسب رتبه اول مسابقات رباتیک استانی و سوم کشوری ، کسب رتبه ممتاز 7 نفر ازدانش آموزان متوسطه اول ، کسب رتبه ممتاز استانی توسط 5 نفر ازدانش آموزان ، کسب رتبه اول درتجاری سازی فناوری نانو و دیگر افتخارات از جمله دستاوردها بوده است.

مدیرآموزش وپرورش آمل یادآورشد: 15 مدرسه هیئت امنایی در سطح آمل وجوددارد و امسال هم تقاضا برای مدرسه هیئت امنایی زیادی داشتیم که در صورت مصوبه شورای آموزش وپرورش با 20 درصد موافقت خواهد شد.

محمد نسب در پایان از هوشمندسازی 1437 کلاس در سطح شهرستان آمل خبرداد.


انتهای پیام/گ

برچسب ها: فعالیت ، پایگاه ، طرح ، اوقات ، فراغت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.