قراردادهای سنگین نوش جان بازیکنان جدا شده

مربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: بازیکنان جدا شده این تیم حق داشتند که با مبالغ سنگینی قرارداد ببندند.

قراردادهای سنگین نوش جان بازیکنان جدا شدهمحمد خرمگاه مربی تیم فوتبال نفت تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: به بازیکنانی که از تیم نفت جدا شدند حق می‌دهم که به فکر مبلغ قرارداد خود باشند و باید بگویم که این رقم‌ها نوش جان این بازیکنان، اما صحبتی که نفرات جدا شده در خصوص پایین بودن مبلغ پیشنهادی باشگاه نفت تهران مطرح می‌کنند، جای سوال دارد، چرا که صحبت از این موضوع برداشت شخصی بازیکنان است. بودجه باشگاه کاملاً معقول و حتی نسبت به فصل گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

وی افزود: به طور حتم مدیریت باشگاه وضعیت خوبی را برای تمامی اعضای نفت در فصل جدید پدید خواهد آورد و ما هیچ مشکلی را به مانند فصل گذشته حس نخواهیم کرد.

خرمگاه در ادامه خاطرنشان کرد: به هر حال طبیعت فوتبال این است که همه ساله شاهد جابه‌جایی‌های زیادی در فصل نقل و انتقالات هستیم. تیم فوتبال نفت تهران در ابتدای فصل گذشته نیز بازیکنان کلیدی زیادی را از دست داد ولی بازیکنان جوان و با تجربه‌های تیم با زحمات خود فصل خوبی را برای باشگاه نفت رقم زدند که امیدوارم این روند را در فصل پیش رو نیز ادامه دهیم.

مربی تیم فوتبال نفت تهران در خصوص این که آیا جدایی بعضی از نفرات اصلی می‌تواند خللی در روند برنامه‌های علیرضا منصوریان سرمربی تیم برای فصل جدید ایجاد کند یا خیر، اظهار داشت: این مسئله هیچ تأثیری در برنامه‌ریزی کادر فنی نفت برای موفقیت در لیگ پانزدهم نخواهد گذاشت، چرا که منصوریان با حرفه‌ای‌گری تمام با این موضوع برخورد کرده و تفکرات فنی ما تا حدی است که برای تک تک دقایق فصل خود برنامه‌ریزی دقیقی انجام می‌دهیم. حتم داشته باشید حتی با جابه‌جایی کلیه نفرات نیز خللی در این برنامه‌ها وارد نمی‌کند.

خرمگاه در پایان در رابطه با جدایی علیرضا بیرانوند از تیم فوتبال نفت تهران تصریح کرد: بیرانوند یک فصل دیگر با تیم نفت قرارداد دارد و نمی‌تواند خودسرانه تصمیم گرفته و به بازی در تیمی نظامی فکر کند. وی در فصل جدید نیز همراه نفت خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار