ارتقای امکانات ورزش بانوان تا پایان برنامه پنجم شهرداری

رئیس کمیته ورزش شورای شهر گفت: ارتقای امکانات ورزش بانوان به دلیل رشد آپارتمان نشینی تا پایان برنامه پنجم شهرداری لحاظ شده است.

ارتقای امکانات ورزش بانوان تا پایان برنامه پنجم شهرداریحسین رضازاده، رئیس کمیته ورزش شورای شهر تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اهمیت ورزش بانوان اظهار کرد: ورزش بانوان در شهر تهران از اهمیت بسزایی برخوردار است، از همین رو 54 سالن الزهرا در مناطق مختلف به این امر اختصاص پیدا کرده است.

وی افزود: شهرداری مسئولیت ورزش همگانی را به عهده دارد و برای ورزش بانوان نیز اهمیت ویژه‌ای قائل است، چرا که آپارتمان نشینی در تهران رشد صعودی پیدا کرده است.

رئیس کمیته ورزش شورای شهر تهران با اشاره به برنامه‌های مختلف جهت توسعه ورزش بانوان تصریح کرد: افزایش سالن‌های ورزشی، پارک‌های ویژه بانوان از جمله برنامه‌های شهرداری و شورای شهر برای بانوان تا پایان برنامه 5 ساله شهرداری محسوب می‌شود.

رضازاده در پایان تاکید کرد: ورزش بانوان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، از همین رو برای ارتقای سطح ورزش بانوان باید اعتبار این بخش نیز هم ردیف اعتبار ورزش آقایان شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار