یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اگر آن‌ها فکر می‌کنند که با طولانی‌تر کردن مذاکرات و با فشارهای بیشتر، می‌توانند جمهوری اسلامی ایران را مجاب به بازدید از مراکز هسته‌ای کنند، سخت در اشتباهند و این امر به هیچ وجه امکانپذیر نیست.

بازدید از مراکز نظامی به هیچ وجه امکانپذیر نیست"محمدحسن آصفری" نماینده مردم اراک در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، در رابطه با تحلیل خود از توافق خوب هسته‌ای گفت: توافقی خوب است که جلوی تحقیق و توسعه هسته‌ای ما را نگیرد و طبق آن تحریم‌هایی که شورای امنیت، اتحادیه اروپا، دولت و کنگره آمریکا علیه ایران وضع کردند، لغو شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با تاکید بر اینکه طرف مذاکره‌کننده غربی امروز کاملا مطمئن شده که جمهوری اسلامی ایران هیچ نوع فعالیت غیرصلح‌آمیز هسته‌ای ندارد، گفت: آن‌ها نمی‌توانند و یا در ظاهر جرات مطرح کردن این موضوع را ندارند که ایران امروز فعالیت صلح‌آمیز هسته‌ای دارد.

آصفری با بیان اینکه بازرسی از اماکن نظامی جز خطوط قرمز ایران است، افزود: جمهوری اسلامی ایران نیز مانند هر کشور دیگری اجازه نخواهد داد، غرب وارد حوزه نیروهای مسلح، نظامی و امنیتی کشور شده و با نظارت بر این حوزه کسب اطلاعات کند. 

وی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران، چه توافق بشود یا نشود، اجازه چنین بازدیدی را به غربی‌ها نخواهد داد.

عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: اگر آن‌ها فکر می‌کنند که با طولانی‌تر کردن مذاکرات و با فشارهای بیشتر، می‌توانند جمهوری اسلامی ایران را مجاب به بازدید از مراکز هسته‌ای کنند، سخت در اشتباهند و این امر به هیچ  وجه امکانپذیر نیست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار