استرالیا کودکان خالد شروف را نمی پذیرد

پلیس استرالیا از پذیرش کودکان استرالیایی داعشی امتناع کرد.

 به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از اسرائیل نشنال نیوز، کارن نتلتون – مادر دختری که با یک استرالیایی داعشی ازدواج کرد – پس از آن که شنید پلیس به نوه هایش اجازه ورود به استرالیا نمی دهد، بسیار متاثر و ناراحت شد. 

خالد شروف -- استرالیایی داعشی -- سال گذشته تصاویری از خود و پسرش در توییتر منتشر کرد که نا وی را بر سر زبان ها انداخت. در این تصاویر خالد شروف و پسرش سرهای بریده سربازان سوری را در دست داشتند. 

هفته گذشته خبرهایی انتشار یافت که از احتمال کشته شدن خالد شروف در حملات علیه داعش حکایت داشت. در این حملات یک استرالیایی داعشی دیگر به نام محمد العمر نیز کشته شد. 
انتشار این خبر باعث شد پرسش هایی در خصوص شرایط کودکان خالد شروف مطرح شود. همسر خالد شروف سال گذشته به همراه پنج کودک خود به سوریه عزیمت کرد. 

کارن نتلتون از زمان اقامت نوه هایش در سوریه خواهان بازگشت آنها به استرالیا بوده است. وی زمانی که متوجه شد پلیس نوه هایش را به استرالیا باز نخواهد گرداند به شدت متاثر شد. 
کارن نتلتون اظهار داشت از ماه ها پیش خواهان بازگردانی نوه هایش به استرالیا بوده است. پلیس نیز به وی وعده مساعدت داده بود. اما پلیس استرالیا ناگهان نظر خود را تغییر داد و اعلام کرد قادر به بازگردانی کودکان نیست. 

پلیس فدرال استرالیا از کارن نتلتون خواسته است این موضوع را در رسانه ها مطرح نکرده و در عوض با پلیس در خصوص راه حل هایی که برای حل این مشکل وجود دارد همکاری کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار