آذری: ماه پشت ابر نمی ماند/ پول میلیاردی نداریم بدهیم

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت: قرارداد بازیکنان را با مبلغ معقولی تمدید کردیم و به هیچ بازیکنی پول میلیاردی ندادیم.

سعید آذری در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: امکان ندارد از سقف قراردادها تجاوز کنیم ما با هیات مدیره در تعامل کامل هستیم و هیچ گاه از بوجه ای که برایمان در نظر گرفتند و مبلغی که برای هزینه های باشگاه مجاز به خرج کردن هستیم تجاوز نمی کنیم و البته کارخانه هم مبلغ معقولی در اختیار ما قرار می دهد که امکان ریخت و پاش به ما نمی دهد.

وی در مورد پیشنهاد میلیاردی اکبر صادقی گفت: به زودی مبالغ قرارداد بازیکنان اعلام می شود و ماه پشت ابر نمی ماند. ما با صادقی قرارداد یک ساله بستیم و مبلغ معقولی برایش در نظر گرفتیم که با توجه به توانایی های این بازیکن به او پرداخت شد.

آذری ادامه داد: ما بازیکن خوب در تیممان کم نداریم.ولی از این پول ها به کسی ندادیم. در این خصوص با کادر فنی در تعامل کامل هستیم و تیمی می بندیم که بازیکنان خوب و قرارداد های معقول داشته باشند.صادقی هم بازیکن خوبی است و بر سر مبلغ قراردادش با هم تفاهم داریم.

مدیرعامل ذوب آهن افزود: ما از خیر کارلوس سانتوس گذشتیم.ما این بازیکن را می خواستیم و به او احتیاج داشتیم اما مبلغی را در خواست کرد که خارج از سیاستهای هیات مدیره بود و مجبور شدیم از روی نامش بگذریم.

وی با اشاره به تمدید قرارداد بازیکنان فصل قبل گفت: ما فصل قبل تیم خوبی داشتیم که توانایی های زیادی داشت. از این رو در جلسه با گل محمدی به این نتیجه رسیدیم که باید اسکلت تیم را حفظ کنیم از این رو با اغلب بازیکنان به توافق رسیده و تمدید کردیم.آنها هم از بازی در این تیم راضی هستند و با توجه به این که امسال در آسیا هستیم می خواهند خودی نشان دهند.از این رو توافق با آنها کار سختی نبود.چرا که با هم تعامل داشتیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار