سنندج؛

اطعام 10 هزار نفر از مددجویان کمیته امداد بیجار در ماه رمضان

مدیر کمیته امداد امام خمینی بیجار ازاطعام 10 هزار نفر از مددجویان بیجار زیرپوشش این نهاد در ماه مبارک رمضان در قالب غذای گرم و جیره خشک در سطح روستاهای بیجار خبر داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران سنندج، مجید خدابخشی گفت: کمیته امداد همه‌ساله در ماه مبارک رمضان برنامه‌های متنوعی برای فراهم‌سازی بستر خدمت بیش از پیش خیرین به مددجویان را فراهم می‌کند.

وی افزود: طرح اطعام به نیازمندان، طرح مفتاح‌الجنه پرداخت سرانه 100 هزار تومان، طرح محسنین با تکفل هزینه معیشتی ایتام و اکرام ایتام از برنامه‌ها و طرح‌های کمیته امداد در راستای خدمت‌رسانی و امداد به مددجویان است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی بیجار اجرای طرح رحمت آزادی زندانیان جرائم غیرعمد، تهیه جهیزیه نوعروسان، طرح رضوان و دیگر طرح‌های این نهاد در طول سال به ویژه ماه رمضان زمینه را برای کمک خیرین مهیا ساخته است.

خدابخشی با اشاره به خدمات شبکه‌های نیکوکاری مردمی در محلات، گفت: استفاده از ظرفیت و توان خیران، مشارکت بر مبنای نیازهای مردمی، توسعه مشارکت اجتماعی، توسعه اعتماد و ظرفیت‌های مشارکت‌محور از جمله کارهای مدنظر در شبکه‌های کمیته امداد است.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.