واکنش جودویی‌ها به اظهارات اخیر کاپیتان!

کاپیتان سنگین وزن جودو، بار دیگر در جدیدترین مصاحبه خود جنجال آفرین شد و اعلام کرد که تصمیمات شورای فنی "کشک" است!

واکنش جودویی‌ها به اظهارات اخیر کاپیتان!به گزارش خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران: محمدرضا رودکی، ملی پوش وزن 100+ کیلوگرم جودو کشورمان در جدیدترین مصاحبه خود اظهار کرده که تصمیمات شورای فنی فدراسیون کشک است و آقایان هر وقت می خواهند چیزی را ماست مالی کنند می‌گویند شورای فنی تصمیم گرفت این صحبت ها در شرایطی مطرح شده است که درشورای فنی علاوه بر مسئولان فدراسیون افراد صاحب نامی همچون محمد درخشان، عبدالجلیل رضوی( رئیس‌های سابق فدراسیون جودو) نیز حضور دارند، خبرنگار ما در همین رابطه به سراغ برخی پیشکسوتان این رشته ورزشی المپیکی رفته است و واکنش هر یک از آنها در نوع خود جالب توجه بود، البته برخی از اعضای خانواده جودو همچنان سیاست سکون را دنبال کرده و ترجیح دادند خود را وارد حاشیه نکنند.
 
کیهان: رودکی را به رسمیت نمی‌شناسیم!
 
پیشکسوت جودو و عضو کمیته فنی فدراسیون در خصوص صحبت های محمدرضا رودکی گفت: ما رودکی را به رسمیت نمی‌شناسیم، وی چه کسی است که بخواهد در مورد شورای فنی نظر بدهد؟
 
وی ادامه داد: رودکی عادت کرده است که به همه اهانت کند اما توهم دارد.
 
مدنی: من را وارد این بازیها نکنید!
 
رضا مدنی، عضو شورای فنی فدراسیون جودو و رئیس کمیته مربیان اعلام کرد:‌من را وارد این بازیها نکنید، متاسفانه یا خوشبختانه عضو کمیته فنی نیستم و فقط عضو شورای فنی فدراسیون که تصمیمات آنها باید در این شورا مورد بررسی قرار بگیرد و در صورت تایید تصویب  شود.
 
بلوطی: صحبت های رودکی را فقط شنیده ام!
 
محمد بلوطی، دبیر فدراسیون جودو و عضو شورای فنی در واکنش به صحبت‌های اخیر سنگین وزن تیم ملی بیان کرد: راستش را بخواهید من فقط حرف‌های رودکی را از زبان دیگران شنیده‌ام و متن مصاحبه را نخواندم، البته ترجیح می دهم در این باره صحبت نکنم.
 
خسروی نژاد: اجازه دهید سکوت کنم
 
مربی سابق تیم ملی جودو یکی از کسانی بود که ترجیح داد در خصوص جنجال جدید فدراسیون سکوت کند،وی در این رابطه گفت: بگذارید حرفی در مورد این مسائل نزنم.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: جودویی ، کیهان ، رودکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.