همراه با مذاکرات وین/91

ظریف: بدون پذیرش حقوق ایران توافق خوب حاصل نمی‌شود/ توافق پایدار نیازمند اراده سیاسی است

وزیر امورخارجه کشورمان در بدو ورود به وین گفت: در سفر به تهران مشورت هايي صورت گرفت؛ مذاكرات قطعا در حال پيشرفت است حضور صالحی با وجود مشكلات سلامتي ايشان، نشان دهنده جديت ايران در مذاكرات است.

ظریف:توافقی عادلانه و متوازن را می‌پذیریم/ وجود صالحی مفید بودبه گزارش خبرنگار اعزامی باشگاه خبرنگاران از وین، وزیر امورخارجه کشورمان در بدو ورود به وین گفت: توافقی عادلانه و متوازن را می‌پذیریم.

وی ادامه داد: گفتگوها در مرحله حساس قرار دارد همچنین وجود صالحی کمک بزرگی خواهد بود و ما قطعا در حال پیشرفت هستیم و می خواهیم به یک نتیجه جامع منطقی و متعادل دست پیدا کنیم.

وزیر امورخارجه کشورمان با اشاره به اینکه امروز بیمار است، تصریح کرد: طرف مقابل می‌داند که بدون پذیرش حقوق ایران، توافق خوب حاصل نمی‌شود.

ظریف گفت: توافق پایدار نیازمند اراده سیاسی است و ایران توافقی عادلانه و متوازن را می‌پذیرد.

وی اضافه کرد: در سفر به تهران مشورت هايي صورت گرفت؛ مذاكرات قطعا در حال پيشرفت است حضور صالحی با وجود مشكلات سلامتي ايشان، نشان دهنده جديت ايران در مذاكرات است.

طبق این گزارش احتمال می‌رود نشستی دوجانبه میان ایران و امریکا با حضور رییس سازمان انرزی اتمی کشورمان و وزیر انرژی آمریکا برگزار شود، از سوی دیگر شنیده‌ها حاکی از آن است که وزیر امورخارجه روسیه امروز به مذاکرات هسته‌ای خواهد پیوست که در این صورت با وزیر امورخارجه کشورمان دیدار جداگانه‌ای خواهند داشت.

انتهای پیام/
برچسب ها: مذاکرات ، ظریف ، وین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار