وزارت خارجه آمریکا:

از شهرک های رژیم صهیونیستی در برابر تحریم ها محافظت نمی کنیم

وزارت خارجه آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد این کشور هرگز از شهرک سازی های رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی فلسطین حمایت نمی کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از هاآرتص، وزارت امورخارجه آمریکا روز گذشته در بیانیه ای اعلام کرد دولت این کشور هرگز از شهرک سازی های رژیم صهیونیستی و فعالیت های مرتبط با آن در اراضی اشغالی فلسطین حمایت نکرده است و به دنبال مشروعیت بخشیدن به اقدامات آنها نیست. این وزارتخانه همچنین خاطرنشان کرد از شهرک سازی های این رژیم در برابر تحریم ها محافظت نمی کند.

وزارت امور خارجه در ادامه این بیانیه اعلام کرد در حالی که دولت با کمپین "انزواء، لغو سرمایه گذاری و تحریم رژیم صهیونیستی" به شدت مخالف است، باید بداند این مسئله نمی تواند از شهرک های رژیم صهیونیستی محافظت کند. وزارت امور خارجه به جای تضعیف تلاشها برای تحریم شهرک های یهودی نشین در اراضی اشغالی فلسطین، نباید به آنها این مشروعیت بی سابقه را اعطا می کرد.

کمپین "انزواء، لغو سرمایه گذاری و تحریم رژیم صهیونیستی" جنبشی جهانی است که هدف آن تحت فشار قرار دادن رژیم صهیونیستی با اهرم های اقتصادی برای پایان دادن به اشغال فلسطین است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار