مازیار فلاحی؛ امشب مهمان «جشن رمضان»

بعد از درخواست‌های مکرر علاقمندان و همراهان این برنامه، مازیار فلاحی خواننده موسیقی کشورمان امشب چهارشنبه به جشن رمضان می آید.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی برنامه جشن رمضان، بعد از درخواست‌های مکرر علاقمندان و همراهان این برنامه، مازیار فلاحی خواننده موسیقی کشورمان امشب چهارشنبه به جشن رمضان می آید.  بر این اساس مازیار فلاحی قرار است با حضور در این برنامه در آیتم گره گشایی نیز شرکت کرده و با حضور در منزل یکی از خانواده های نیازمند و مستضعف، گره از مشکلات آن خانواده بگشاید.

مازیار فلاحی که قطعه «لیلا» و البوم «ماه هفتم» او بسیار مورد توجه قرار گرفته ، سال گذشته نیز با حضور در برنامه جشن رمضان و حضور در آیتم «قلب آرزوها» در این امر خیر شرکت کرده بود که با استقبال گسترده نیز همراه شده بود.

شایان ذکر است نوزدهمین دوره برنامه جشن رمضان که امسال با حضور چهره های سرشناس در آیتم "گره گشایی" و به خصوص مستند «غیرت مادری» مورد استقبال قرار گرفته است؛ هر شب از ساعت 21:30 تا 22:30 در تالار شهید آوینی فرهنگسرای بهمن برگزار شده و به صورت زنده از شبکه پنج سیما پخش می شود. 



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۱ ۱۳ تير ۱۳۹۴
خدا سلامتی بده بهتون
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۲۲:۱۹ ۱۱ تير ۱۳۹۴
با سلام
عالی بود،واقعا کارت تاثیر گذار بود،انشالله به برکت همین ماه عزیز تک تکمون بتونیم گره از کاره نیازمندا بازکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ساناز
۱۶:۲۰ ۱۱ تير ۱۳۹۴
عشق است مازیار جان فلاحی
Iran (Islamic Republic of)
الهه
۰۸:۳۸ ۱۱ تير ۱۳۹۴
کارت حرف نداشت
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۲۳:۰۲ ۱۰ تير ۱۳۹۴
عالی واقعا