در این گزارش آخرین اتفاقات لیگ برتر را مرور می کنیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، در این گزارش آخرین اتفاقات لیگ برتر را مرور خواهیم کرد و در جریان برخی تغییرات قرار می گیریم.


پول پدیده ای ها در حال تبدیل

مدیرعامل تیم پدیده منابعی از سوی مالک در اختیار گرفت و در تلاش است این منابع را به پول تبدیل کند. محسن پهلوان، مالک تیم پدیده منابعی را در نظر گرفته تا از طریق آنها بخشی از منابع مالی تیم پدیده در آغاز لیگ پانزدهم را تامین کند. به این ترتیب وی این منابع را به وطنخواه، مدیرعامل این تیم سپرد تا وی با تبدیل کردن آنها به پول با برخی بازیکنان تسویه حساب کرده و پیش پرداختی نیز بایت فصل جدید به بازیکنان پرداخت کند.
 

مزایده برای انتقال امتیاز ضروری است

فولاد نوین برای انتقال امتیاز به استقلال اهواز باید به مزایده گذاشته شود،پیش از این عنوان شد بررسی و تحلیل متن تفاهم نامه بین دو تیم استقلال اهواز و فولاد نوین انتقال امتیاز لیگ برتری فولاد نوین را به تعویق انداخته است ولی اخیرا متوجه شدیم هرچند استقلال اهواز تنها خریدار است و مبلغ را هم فولادی ها تعیین کرده اند ولی روال اداری برای این انتقال باید حفظ شود. از این رو فولادی ها باید مزایده خود را از طریق روزنامه های کسیر الانتشار به مزایده بگذارند و پس از آن اقدام به انتقال امتیاز تیم خود کنند. به این ترتیب پروسه تازه ای در این انتقال کلید خورد که بار دیگر انتقال امتیاز فولاد نوین به استقلال اهواز را به تعویق خواهد انداخت.
 

موضع گیری تراکتوری ها در مورد لیگ برتری شدن پیکان

اما تلاش مدیران پیکان و به نتیجه رسیدن این تیم در بازگشت به لیگ برتر واکنش تراکتوری ها را به همراه داشت.پیگیریهای مسئولان تیم پیکان باعث شد این تیم به جای راه آهن به لیگ برتر برگردد. این رای اما عواقبی در تبریز داشت و سعید عباسی را در مضن اتهام قرار داد.چرا که این رای واکنش تراکتوری ها را به همراه داشت. آنها که در مقابل پیگیری های مسئولان تیمشان در خصوص اتفاقات هفته پایانی لیگ و بازی با نفت تهران به جایی نرسیدند.اخیرا مدعی شدند پیگیری های مسئولان تیمشان کافی نبوده است. آنها بر این باوند که عباسی و همکارانش باید بیش از این تلاش می کردند  تا بتوانند حق تراکتور و هوادارانش را بگیرند . در حالی که آنها به اندازه کافی تلاش نکردند.از این رو جو در تبریز دوباره خراب شد تا بار دیگر مدیران تراکتور در تنگ نا قرار بگیرندهیات مدیره پیکان فردا در مورد دایی و قلعه نوعی تصمیم می گیرد.


جلسه گسترشی ها برای تعیین تکلیف جریمه ها

مسئولان تیم گسترش فولاد در جلسه آینده هیات مدیره در مورد جریمه بازیکنان این  تیم تصمیم میگیرند.چندی پیش مقرر شد بازیکنان تیم گسترش فولاد به دلیل قرار گرفتن در جایگاه یازدهم جدول از سوی باشگاه مبلغی جریمه شوند. البته این تصمیم فقط شامل بازیکنانی می شود که قصد جدایی دارند. با این حال این تصمیم تا کنون مورد استفاده قرار نگرفته است و قرار است بار دیگر در جلسه هیات مدیره مورد نقد و بررسی قرار گیرد. به این ترتیب گسترشی ها این موضوع را مورد بحث قرار می دهند تا در خصوص آن تصمیم بگیرند. گفتنی است جلسه هیات مدیره تیم گسترش فولاد قرار است چهار شنبه هفته جاری با حضور کلیه اعضا در تبریز برگزار شود. در این جلسه علاوه بر موضوع فوق در خصوص برنامه های تیم و نفراتی که به تیم اضافه شدند نیز بحث خواهد شد و در صورت لزوم کمالوند را نیز به جلسه احضار می کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جوانان استان کرمان
۲۲:۵۷ ۱۰ تير ۱۳۹۴
اگر میخواهید انصاف را رعایت کنید به مسئولان فدراسیون گوشزد کنید قانون باید برای هر دو تیم مس و پیکان اجرا شود و این سئوال را از آنها بپرسید که اگر مس کرمان صعود کرده بود،آیا با رای جدید کمیته استیناف فورا اعلام نمیکردند که مس باید مجددا بازی پلی آف برگزار کند؟
ما چیز زیادی نخواستیم و آن اجرای عدالت و قانون و انجام بازی پلی آف هست و انتظار داریم منصفان به ما کمک کنند
آخرین اخبار