اصفهان؛

خیرین اصفهانی بیش از2 هزار سبد غذایی به 30 خیریه استان توزیع می کند

خیرین اصفهانی به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی (ع) بیش از 2 هزار سبد غذایی به 30 خیریه استان توزیع می کند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از اصفهان محمد رضوانیان یکی از این خیرین ارزش هر سبد غذایی را بین 70 الی 80 هزار تومان اعلام کرد و گفت: برنج، روغن، ماکارونی، رب گوجه، لپه، لوبیا، نخود، عدس و حبوبات دیگر از اقلام این سبد های غذایی است که برنج آن به مقدار 10 کیلو گرم و حبوبات هر کدام به میزان یک کیلو گرم است.

وی با اشاره به اینکه از 10 روز گذشته 20 نفر بین ساعت های 22 الی 3 بامداد مشغول بسته بندی این بسته ها هستند، عنوان کرد: این بسته های غذایی در شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) بین 30 خیریه استان اصفهان توزیع می شود و خیریه ها این سبدهای غذایی را بین نیازمندان و مستمندان توزیع می کنند.

محمد رضوانیان با اشاره به اینکه مجموع هزینه های این سبدهای غذایی مبلغ 1 میلیارد و 600 هزار ریال برآورد می شود، گفت: بسته های غذایی در مناطق محورم مانند هسته و دارک و همچنین شهرستان های جرقویه، برخوار، خمینی شهر، نجف آباد و...توزیع می گردد.

وی در پایان تاکید کرد: مجموعه این خیرین حدود 15 سال پیش فعالیت های خیرخواهانه خود را آغاز کردند که توزیع سبدهای غذایی را دردو نوبت عید نوروز و ماه رمضان در هر سال انجام می دهند و همچنین تهیه جهیزیه و پرداخت هزینه های درمان بیماران نیازمندان را نیز به عهده می گیرد.


انتهای پیام/د

برچسب ها: توزیع ، سبدغذایی ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.