کمپین تقوا در فضای مجازی

گاهی اوقات سر هر موضوعی كوچكی در فضاي مجازي موجي از بی اخلاقی ها به راه می افتد که مسئولین فقط نظاره گر آن هستند

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران؛تب استفاده از شبکه های اجتماعی روز به روز بیشتر بین جوانان گل می گیرد، تا جایی که امروز بچه های دبستانی از من و شما بهتر وبگردی می کنند اما در دنیای مجازی مواردی است که انگار مسئول و نهادی برای آن وجود ندارد.

گاهی اوقات سر موضوعی كوچك موجی از بی اخلاقی ها راه می افتد که مسئولین فقط نظاره گر آن هستند در حالی که خیلی از کشورها برای این گونه مسائل ستاد بحران مجازی تشکیل می دهند.

ايران در شبكه هاي اجتماعي فرهنگ سازي مي كند/////////

حالا در این گیر و دار استفاده نادرست از شبکه های اجتماعی بالاخره یه عده آستین بالا زدند تا بلکه کاربران را از یک بیراهه نجات دهند. به تازگی کمپینی به راه افتاده که تصاویر گرافیکی و پوسترهای طنز و جذابی با موضوع آموزش روش های استفاده و حضور در فضای مجازی را به اشتراک می گذارد .

ايران در شبكه هاي اجتماعي فرهنگ سازي مي كند/////////

شعار کاربران در این کمپین این است که شاید بعضی ها در شبکه های اجتماعی بی خبر هستند كه چه کار می کنند و یا اصلا باید در این شبکه های اجتماعی عضو باشند یا خیر اما نباید استفاده از آنها را به کل نفی کرد.

هشتگ تقوا در فضای مجازی ظرف مدت کوتاهی بازتاب های بسیار خوبی داشته و هر كس هر طور كه می تواند چیزی به آن اضافه می كند طوری که سایت های خارجی هم از این حرکت استقبال کرده و با تیتر ایران تصمیم به مدیریت شبکه های اجتماعی دارد از آن نام می برند.

ايران در شبكه هاي اجتماعي فرهنگ سازي مي كند/////////

حالا باید دید مسئولان نظارت بر فضای مجازی چقدر به انجام این گونه حركتهای فرهنگی احتمام می ورزند.

انتهاي پيام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۶ ۱۵ آذر ۱۴۰۰
عالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۹ ۱۲ تير ۱۳۹۴
عالی بود
آخرین اخبار