ساری؛

سرمایه گذاری بیش از 5 هزار ميليون ريالی برای بهره برداری از واحدهای تولیدی

5 هزار و 642 ميليون ريال برای بهره برداری از واحدهای تولیدی سرمایه گذاری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از ساری و به نقل از روابط عمومی شركت شهركهای صنعتی مازندران، مدیر عامل شركت شهركهای صنعتی مازندران در آيين افتتاح واحد توليدی نساجی در شهرك صنعتی جويبار گفت: در اين واحد توليدی انواع كيسه پلی پروپيلن توليد می شود كه با راه اندازی اين واحد صنعتی 800 تن كيسه توليد خواهد شد.

سيد مصطفی موسوی افزود : برای افتتاح و به بهره برداری رسيدن اين واحد توليدی 5 هزار و 642 ميليون ريال سرمايه گذاری شده است.

وی یادآور شد: با راه اندازی اين واحد توليدی برای 19 نفر اشتغال زايی شده است.

به گفته مدیر عامل شركت شهركهای صنعتی مازندران امكانات زيربنايیي شامل آب ، برق ، گاز و مخابرات در اين شهرك صنعتیي ايجاد شده و بستر لازم برایي سرمايه گذاری فراهم است.

رئيس سازمان صنعت ، معدن و تجارت مازندران هم در اين مراسم گفت: دست توليدكننده دست خداست و بيعت با خداوند است و هر كس دست توليدكننده را نگيرد خداوند نيز دستش را در آخرت نخواهد گرفت چرا كه توليدكننده در جهت اشتغال ، حفظ آبرو و خدمت به مردم قدم بر ميدارد.

محمدپورعمران افزود: فضای عمومی شهرك صنعتی جويبار و ايجاد فضای سبز مناسب، در جذب سرمايه گذاران مؤثر است.

به گفته وی؛ صنعتگران در واقع ادامه دهندگان راه شهدا و ايثـارگران هستند و امروز با توليد ، در خط مقدم مبارزه و توسعه اقتصاد مقاومتی قرار دارند .

انتهای پیام/ح

برچسب ها: ساری ، سرمایه ، واحد ، تولیدی ، میلیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.