ساری؛

برگزاری جشنواره فرهنگی هنری پارك پاك هفته

جشنواره فرهنگی هنری پارك پاك هفته برگزار می شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از ساری، جانشين سپاه آمل درآمل گفت: چهارمين دوره جشنواره فرهنگی هنری پارك پاك هفته آینده در پارك طلايی این شهر افتتاح می شود.

رمضان رنجبر افزود: بیش از ۵۰ برنامه برای پارک پاک ۹۴ در پارک دهکده طلایی آمل مصوب شد که با کیفیت بالا از هفته آینده اجرا می شود.

جانشین سپاه آمل به وظایف تمامی دستگاه ها و ادارات در رابطه با اجرای این برنامه فرهنگی اشاره کرد و تصریح کرد: این برنامه فرهنگی با کمک شهرداری، شورای شهر و ارشاد که متولی فرهنگی این شهرستان است برگزار می شود و حیطه فعالیت کاری آنها مشخص شده و ۳۰ مصوبه برای اکثر ادارات اجرایی تعیین شد.

رنجبر حضور تمامی دستگاههای اجرایی در این طرح را ضروری و مهم دانست وافزود: حضور تمامی دستگاه های اجرایی در این طرح برای کیفیت و تاثیر گذاری بیشتر بسیار مهم است.

وی هدف برگزاری این طرح را مقابله با آسیب های اجتماعی عنوان کرد و گفت: هدف ما این است با اجرای این برنامه فرهنگی بتوانیم آسیب ها و تهدیدات برون مرزی شهرستانی از جمله معضل اعتیاد، حجاب، ماهواره را کاهش دهیم.

وی به برنامه های اجرایی در این طرح اشاره کرد ویادآور شد: برنامه های اجرایی در پارک پاک ۹۴ غرفه های ایستگاه نشاط، مهد، نماز جماعت در هر روز، رادیو پارک، مشاوره ، برگزاری مناسبت های ملی و مذهبی در این ایام، یادواره شهدا، اجرای تئاتر خیابانی و غیره را شامل می‌شود.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: ساری ، برگزاری ، جشنواره ، پاک ، هفته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.