ساری؛

افزایش 25 لیتر در ثانیه به توان تامین آب

25 لیتر در ثانیه به توان تامین آب شهرستان گلوگاه افزوده شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از ساری، مدیر امور آب وفاضلاب گلوگاه در دیدار با نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به بهسازی و مهندسی چاه های شماره 1 و 2 و اصلاح منصوبات چاه شماره 6 در مجموع 25 لیتردر ثانیه بر توان تامین آب این شهرستان افزوده شد.

کمال الدین گودرزی با بیان اینکه آب مشترکین این شهرستان از طریق 6 حلقه چاه با ظرفیت 95 لیتر در ثانیه تامین می شود، افزود: در حال حاضر از نظر توان تامین آب ، در وضعیت خوبی به سر می بریم.

به گفته وی؛ به منظور ایجاد خطوط انتقال، تجهیز و بهسازی برخی از چاه های این شهرستان 400 میلیون تومان اعتبار از ماده 180 ، در نظر گرفته شد که تاکنون 223 میلیون تومان آن اختصاص یافت.

مدیر امور آب وفاضلاب گلوگاه گفت: میزان آبدهی چاه شماره1 از 10 لیتر به 22 لیتر در ثانیه، چاه شماره 2 از 17 لیتر به 30 لیتر در ثانیه افزایش یافته است.

گودرزی، از بازسازی یک حلقه چاه قدیمی خبر داد و افزود: پیش بینی می شود با بهسازی این چاه 15 لیتر در ثانیه به میزان دبی آب افزوده شود.

مدیرامور آب و فاضلاب گلوگاه، از مردم خواست با صرفه جویی و مصرف بهینه امکان بهره مندی سایر مشترکین از این نعمت خدادادی را فراهم آورند.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی هم در این نشست گفت: طرحهای آبرسانی مناسبی درگلوگاه در حال انجام است.

مقیمی بر اجرای طرح جمع آوری فاضلاب از طریق فاینانسهای داخلی و خارجی تاکید و افزود: با تصفیه فاضلاب و استفاده از پسابهای حاصله در بخش کشاورزی، بسیاری از مشکلات کمبود آب در این بخش برطرف می شود.

گفتنی است امور آب وفاضلاب گلوگاه دارای 7 هزار مشترک است.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: ساری ، افزایش ، آب ، تامین ، توان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.