همراه با مذاکرات وین/161

وانگ ایی: این‌بار چین پیشنهادهایی برای حل این مسئله آورده است/ احتمال توافق تا 7 جولای وجود دارد

وزیر امورخارجه چین در بدو ورود به هتل محل مذاکرات هسته‌ای گفت: احتمال توافق تا 7 جولای وجود دارد وبه دنبال توافقی هستیم که دو طرف از آن سود ببرند و اینبار چین پیشنهادهایی برای حل این مسئله آورده است

لثلبه گزارش خبرنگار اعزامی باشگاه خبرنگاران از وین،وزیر امورخارجه چین در بدو ورود به هتل محل مذاکرات هسته‌ای گفت: امیدوارم بتوانیم به اجماع برسیم و هوشیاری داشته باشیم.

وی ادامه داد: احتمال توافق تا 7 جولای وجود دارد و طرف ها باید به تلاش خود ادامه دهند و مذاکرات مثبت است.

وزیر امورخارجه چین خاطرنشان کرد: به دنبال توافقی هستیم که دو طرف از آن سود ببرند و اینبار چین پیشنهادهایی برای حل این مسئله آورده است.

وزیر امورخارجه فرانسه در بدو ورود به هتل محل مذاکرات اظهار داشت: در بخش‌هایی به پیشرفت رسیدیم و در بخشی از موضوعات هم هنوز پیشرفت نداشته‌ایم.

وی ادامه داد: من برای کمک اینجا هستم.

وزیرامورخارجه آلمان در دیدار با وزیرامورخارجه کشورمان گفت: موانع کوچک و بزرگی وجود دارند و در حال تلاش و کار هستیم و اینکه همه اراده و شجاعت داشته باشند سوالی است که نمیتوان هنوز به آن پاسخ داد.

همچنین وزیر امورخارجه کشورمان پیرامون بازگشت مجدد خود به تهران به خبرنگاران پاسخ داد وی که مشغول ضبط پیام ویدیویی بود پاسخ به سوالی که آیا به تهران میروید؟فعلا که اینجا هستم و مذاکرات رو به جلو است.

گفتنی است  وزیرامورخارجه انگلیس با پاسخ نه چندان خوبی پیرامون پیشرفت در مذاکرات وارد هتل کوبورگ شد.

وی گفت: پیشرفت قابل توجهی نداشتیم و وزرا می آیند که به مذاکرات شتاب دهند.

انتهای پیام/

برچسب ها: مذاکرات ، وین ، چین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار